Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Sov också alltid på hö sida, eller på mage.. Enda sättet ja somnade på :) Men förstår absolut dina tankar Sugar! Kram! Snart är h*n här!

• needtobreathe

Mct; Jag hade huvudvärk typ jämt, tror iofs de va för näringsbristen men de e nog pga all hormonomställning också. :)

• needtobreathe

Jag va också orolig, tills ja va inne på förlossningen me ctg, då kunde dom ju göra ngt om de skulle hända nått.. Sen när han va ute började oron för psd istället utanför magen. Börjar dock lugna ner mig nu, även om han mer än gärna borrar ner huvudet i filtar o snuttefilten som ska ligga över ansiktet när han sover..

• needtobreathe

Mct; också stand in för leava ;) så hade jag me! Irriterade slemhinnor!

• needtobreathe

Söt bula MCT! ;) Nu är de bara 21 timmar kvar, heja heja! De kommer gå finfint! Jag hade ju bara EN i magen men fysatan va ont ja hade i början, kunde knappt gå. Så de är som allt annat, "helt normalt" ;)

• needtobreathe

Graaaaattis!!!! Suttit spänt o väntat här!! Åååh!

• needtobreathe

Hej tjejer!

En bild på Devin som snart är 4 mån! :)

• needtobreathe

Lycka till idag Sugar, uppdatera sen! :D

• needtobreathe

Haha 2barns, du e rolig du. Varje månad skriver du samma sak.. "inga symptom förutom illamående, halsbränna, kass i magen osv" ... De vetu själv är symptom, testa me äl test eller gravtest så vet du. Antingen eller liksom. :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma