Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Alicia 72 skrev 2011-08-08 21:01:04 följande:
    Men kan inte bebisen ligga och trycka mot tarmen då?
    Tro mig, man öppnar sig inte obemärkt, öppningsskedet gör ONT från första sekund!

Tror inte alls att du behöver oroa dig men kolla med BM om hon har någon förklaring.

Alicia
    Fast sådär kan man inte säga. Det gör inte ONT för alla. En av mina vänner hade sin babyshower, hade lite mensvärk men ville hem o bada o ta en alvedon för o sova. Hennes pojkvän tyckte dom skulle åka in, tur va väl de.. dom han knappt komma in till förlossningen innan bebisen va ute. Och hon hade inte ONT. :)
  • needtobreathe
    3 barns mamma84 skrev 2011-08-11 09:38:20 följande:
    Jag har inga symtomer jag har ju skrivit tror inte att jag ør gravid.
    Så sluta att hoppa på mig hela tiden ! 
    Du tror inte du är gravid, men du räknar ut BF? Du har inga symptom, bara halsbränna, molvärk, illamående då o då, hungrig, grinig osv osv..

Det börjar bli påfrestande att varje månad läsa samma sak, även om jag inte ens "ska" hänga härinne men jag vill följa alla goa tjejer o så ser man de hela tiden.

Ta ett test nu istället ;)
  • needtobreathe
    Sugar;

Obehagligt! Men jag hade också så fleeeera veckor, men min buse ville nog bara skoja lite me mig ;) Om de skulle dra igång, LYCKA TILL! Om inte, njut av tiden som är kvar! :)

Kram!
  • needtobreathe
    3 barns mamma84 skrev 2011-08-11 12:04:08 följande:
    då slutar jag o lämnar tråden tack
    Varför ta så illa upp? De är bara ren fakta, du själv som skrivit så. Vi kan inte veta, men du skriver återigen hela tiden att du känner av diverse symptom, att du har BF då o då, men att du inte vet när du hade mens, du ska vänta in den, varför inte bara testa? :) Bara tips från coachen!

Vill du ta de som påhopp så är de upp till dig, men jag menar inget illa.
  • needtobreathe
    Safireee skrev 2011-08-11 12:11:02 följande:
    Äh, jag är bara lite nojig! Men nu när jag går in i vecka 30+ på måndag så kommer det nog kännas lite bättre.  
    Alltid skönt o va lite förberedd om de mot all förmodan drar igång :)

Inte långt kvar i vilket fall! Härligt!
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-08-11 12:11:48 följande:
    Sofy: jag platsar inte heller här i tråden iom att mitt ma var före Wilda. :) men hänger här ändå.
    Haha dåså ;) Då e jag också allowed o hänga här? Även fast jag inte e gravid.. men nångång får väl Dev ett syskon så lika bra o hänga me i förtid, haha
  • needtobreathe
    3 barns mamma84 skrev 2011-08-11 12:12:43 följande:
    jag anmäler inte är inte så dum
    Inget påhopp men jag undrade bara jag kollade var nyfiken på Bf säta mens men inget stämmer.
    Högerbröst spänner och bröstvårtorna är ömma bara vid ta tag i dom.
    Molvärk men massa jävla flytningar otroligt mkt !!
    Kännde precis på tappen men den är stängd men så blöt av all flytningar massa vita flytningar.
    Vet inte om det är ägglossning men detta är varit nu ett tag mer än 3 dagar ..
    Så vad ska jag tro likom.
    Det är inte mitt fel utan kroppen INTE min.
    Jag vill inget illa jag är också en männsika fast det är svårt av er att tro        
    Anmäler? Har jag inte sagt ngt om :)

Ja, men du säger emot dig själv lilla vän. Du har "inga symptom", men brösten ömmar, flytningar, molvärk, yada yada.. antingen är det ÄL, eller så är det graviditet, eller så är de bara kroppen som strular lite. Either one. Vi vet inte, vi har svarat så gott de går. Du fortsätter rabbla "inga symptom" hela tiden trots att du i vartannat inlägg skriver om just det, dina symptom. Din snubbe tror du är gravid.. förstår du? ;)

Teeeeeeesta så får du veta! Simpel as that! :)

Är inte ditt fel? Nä. Men om DIN kropp nu beter sig skumt, så har väl DU inget annat val än att utesluta olika alternativ. Din kropp kan inte testa åt dig, de måste du göra åt den :)

Kram påre.
  • needtobreathe

Öh, gå o hänga sig? Ingen rätt o va här?

Har aldrig sagt ngt av det.

• needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-08-11 13:01:48 följande:
    Fast min kropp har testat åt mig... alla 438634729 gångerna... till Mabaja sa åt den att sluta...  Oskyldig

/MCT - utan fri vilja...  Cool
    Haha, yeah right! ;)
  • needtobreathe
    3 barns mamma84 skrev 2011-08-11 13:05:56 följande:
    Tack för den så nu håller med mannen hmm jag då ?
    Hur fan kan män vara så klocka kan dom se igenom en kvinna ?
    Näh jag säger bara så Sofy läser jag inbillar mig bara.
    Om mensen inte kommit när det gått 9 månader så borde jag misstänka något när det är något som kommer ut från vaginan    
    Okej jättebra, du e gravid.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma