-
Jag vet, men du vet hur det är. Ibland rinner bägaren över.Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-22 16:38:03 följande:jo men du tjänar inget på de.. de e bara du som lider.. inte dom! -
På tal om att människor luktar.
Fy alltså åka buss är ju en pina numer, alla stinker ju apa i munnen, satt brevid en ung tjej i dag och hon satt och tuggade tuggummi och det stank falukorv i munnen på henne och jag håll på att spy.
Häromdagen på pendeltåget så satt en kille och andades med öppen mun hela vägen till Älvsjö och jag fick ha näsan neråt tryckt mot halsduken för att inte spy i killens knä framför mig vid 4 mamma sätet. Borstar inte folk tänderna eller?
Nu har jag ju stort problem med mitt illamående, handla är en pärs, får tänka ut innan, rusa in hålla andan typ, ta det jag vill ha och sedan snabbkassan och sedan nadas ut utanför affären, fixar inte doften av nybakat bröd, grillat kätt kyckling och frukt och allt, ryser. Tycker allt luktar så starkt.
-
När började det synas på er att ni var gravida? Min mage är helt platt fortfarande och jag känner mig onormal när man går in i magbildstråden för oktober magar 2011 och vissa har jättemage redan. Är de bara svullna eller?
Jag kom inte ihåg när det började synas förra gången, men det var nog inte förrän i 4:e månaden tror jag.
-
Oj, det var sent.needtobreathe skrev 2011-03-22 18:11:03 följande:Magen kom väl i v 30+ :) -
Gud så söt hon ärfärnik skrev 2011-03-22 18:14:51 följande:Lägger in dagsfärsk bild på Tilde här också.
12 dagar gammal, 3480g tung och 50,5 cm lång!
-
Skönt att höraNuttans Mamma skrev 2011-03-22 18:17:28 följande:Telgebo: Har inte alls uppfattat dig som negtiv.. massa kramar till dig..
Vad har jag gjort sen klockan två, jo sovit i tre timmar.. hmm... jag var helt slut, är det helt normalt??? :O)
Du är inte ensam om att vara trött, jag är likadan. Var nere i stan idag i typ 3 timmar och gjorde inget speciellt och ändå är jag helt slut av att åka buss fram och tillbaka och gå lite på stan. -
Jag har inte ont idag, men jag är uttråkad som bara den och orkar bara inget än att hänga här. har noll matlust idag med, usch jag gillar inte att jag ska må så illa hela tiden, jobbigt.Nuttans Mamma skrev 2011-03-22 18:22:55 följande:Vet att värk o sånt tar mkt energi... även om jag inte alls har lika mkt värk nu som gravid.. hormonerna kanske?
Mår du också illa? -
Vilken fin mage du harneedtobreathe skrev 2011-03-22 18:23:48 följande:Telgebo;
Jepp :) Här är en bild från v 25, o nyaste från v 35 finns ju i magbildstråden.

Jag tittade nyss i spegeln och min mage ser så konstig ut.
Under naveln ser det inte klokt ut värsta hängmagen så fult, det är resultatet av 3 barn tätt och så ovan naveln världens mage, ser ut som v. 30 typ, normalt eller? -
Håller med, asuttråkad här och vill bara att dagen ska ta slut och hoppas på en super dag imorgon. vet inte vad det är med mig idag, känner mig låg som bara den.needtobreathe skrev 2011-03-22 18:21:23 följande:Värdelööös dag.. har haft så jäkla ooont! Men C har köpt en ny mobil till mig nu.. en iphone! ;) Hohoo! Im happy! Så nu kan ja va me här heeela tiden ;) Men ni som har de.. o som har familjeliv appen, hur gör ni? Den går inte få ner står de när ja försöker.. måste man gå in genom safari varje gång då eller?
Kul med ny mobil
-
Inte SD då?sugarrush skrev 2011-03-22 18:27:45 följande:Träningsvärk alltså.. kan kanske vara så. Men jag har inte varit så öm förut....