-
tack bild kan jag nog fixa men dessvärre svårt att få in här då jag inte har kamera eller kunskap narare om hur man lägger in bilder här har ingen scanner eller nåt, bara en dator som lever sitt egna lilla liv med icke fungerande mus eller en skärm som inte vill osv.Odetta skrev 2011-03-15 08:28:19 följande:Jag håller tummarna gumman så klart jag vill veta (och gärna se en bild också på din lilla böna)!
-
Fasen vad nervös jag är, men har iaf lyckats få i mig en macka nu får väl se om den får behållas eller inte.
Usch slår inte hjärtat eller den är för liten så är det ju kört, men samtidigt borde jag ju inte må så illa och springa på toa och kissa vareviga natt om det vore nåt fel. Försöker intala mig själv att det nog är bra.
-
Tack!Marlyn skrev 2011-03-15 09:11:22 följande:Pinklove: Stort grattis.... visst är det underbart att snusa bebis (synd att jag förmodligen aldrig får göra det igen, inget luktsinne ju).
Telgebo: Lycka till på VUL =)
Odd: Kan du inte bara säga ditt förnamn så man vet vad man ska leta efter på måndagarna?
Ego: Jag hör ju inte hemma här längre eftersom jag har fått ett utomkvedshavandeskap.... men jag va bara tvungen att kolla om det hänt något. Jag har inte läst ikapp så jag har säkert missat mängder.
I torsdags blev jag skrapad. Igår tog jag hcg prov som tyvärr hade höjts. På fredag blir det titthålsoperation.
Vännen tycker så synd om dig och hoppas att HCG går ner som det ska och att du sedan blir gravid snart igen så fort ni vill. -
tackLängtan efter liten skrev 2011-03-15 09:22:46 följande:lycka till telgebo...
Odd: trodde du skulle vara med nästa gång, kan det stämma? Såg digi nte på förhandstitten, bara en massa sambosar :)
ha koll på trailern under veckan då och se om odd är med.
nu ska jag åka på mitt vul. hörs sen om datorn är samarbetsvillig. -
Nu har jag sett min lilla på skärmen och kort har jag också. Allt bra med stjärnan. 1,7 cm lång och är 8 v+2 dagar idag enligt måtten. Hjärtat slog så nu tar MVC över. Jag är glad och lättad.
Illamåendet är inte att leka med, känner mig handikappad men har nu fått receptbelagda tabletter mot det. Har tyärr inga pengar för det nu så jag får stå ut.
-
Det får vi hoppasCat79 skrev 2011-03-15 12:24:03 följande:Härligt med lyckat VUL :) Nu ska det gå vägen och bli bebis i oktober. Kram på dig.wohooo gladOdetta skrev 2011-03-15 12:24:06 följande:WOOOHOOOO för din böna!!!!! *gör vågen*
jag är lite i bakgrunden nu pga kraftigt illamående så ni kommer kanske inte kommer se mig så mycket här på ett tag. -
jo det känns så.Pancakes skrev 2011-03-15 12:37:36 följande:Just det Småland har fått också! Vad kul! Det bara regnar bebisar just nu :)Åh, grattis vad roligt! Nu går det vägen ska du se!!!telgebo skrev 2011-03-15 12:17:24 följande:Nu har jag sett min lilla på skärmen och kort har jag också. Allt bra med stjärnan. 1,7 cm lång och är 8 v+2 dagar idag enligt måtten. Hjärtat slog så nu tar MVC över. Jag är glad och lättad.
tack för alla grattis måste lägga mig ner nu -
Säger bara hej. Jag lever men är knappt.
Grattis sugar till lyckat KUB.
Kommer tillbaks när jag mår bättre med mer ork, illamåendet är verkligen en riktig energislukare.
-
Tackar för alla grattis till det lyckade VUL, jag tackar er alla i ett mail för jag orkar inte just nu tacka alla var och en och dessutom sitter jag inloggad på min sysyter laptop och hennes son väntar på att se på film på datorn så jag måste logga ut nu.
-
igår hade hon bf3 barns mamma84 skrev 2011-03-16 17:47:46 följande:när skulle hon föda ?
man blir ju orolig