Inlägg från: Mammat3 |Visa alla inlägg
  • Mammat3

Vi som hade Bf januari/februari 2010

Oftast somnat dom vid 18.30 sen går dom upp vid 6-7 nångång. Ibland men inte ofta får vi sovmorgon till 8 :)

• Mammat3

Det där med sjukstuga kan jag känna igen mej i... De senaste 3 v hat vi haft maginfluensa, förkylning, feber, ögoninflammation och öroninflammation.... Blir galen snart om vi inte får bli friska snart.. Barnen äter ju redan dåligt som det är oc det. Blir ju inte bättre nu direkt. Men det förklarar ju varför stora sonen har varit som han har varit... Han har varit sjuk för länge och för mycket nu....

• Mammat3

Frökenmummin håller tummarna för att ni är friska då. Gör våran del är det nog ganska kört. Vi har fått ännu en förkylning så barnen åker nog på det snart som med :( usch blir galen snart på alla sjukdomar som härjar här hemma....

• Mammat3

Sansad nu vill jag höra om ditt stadshusmöte :) hur gick det till? Anledningen är att jag och sambon funderar på att gifta oss. Jag vill ha ett riktigt bröllop (inte stort) men sambon vill ta stadshuset :) tycker det låter lite oromantiskt men hur gjorde ni för att det inte skulle bli pannkaka av allt :D

• Mammat3

Haha ja får försöka övertala honom bananflugan ;)

God Jul alla!!!!!
    skriver nu gör jag kommer allt ha att göra imorgon innan alla gäster kommer :)

• Mammat3

Gott nytt år tjejer hoppas ni får en trevlig kväll idag :)
    Här händer det inte mycket hoppas mina små ska börja gå snart men det dröjer nog ett tag till. Dom har ju klarat av att gå två steg var iallafall men sen försöker dom inte mer utan kastar sig i armarna på mej :D men dom går riktigt bra med gåvagnen ( eller vad det nu kallas) nu iallafall :)

• Mammat3

För vår del är det nog klart nu. Har 3 barn och sambon säger nej men ibland kan man då den känslan att man skulle vilja ha en till iallafall :) får se vad framtiden säger just nu skulle jag inte vilja ha fler. Men som sagt om 6 år kanske båda jag och sambon tänker helt annorlunda ;)

• Mammat3

Ja jag väntar jag med dom står ju nu och går längs möbler men dom verkar inte va så intresserade av att lära sig gå själv. Men det kommer nog snart.... Hoppas jag iallafall :)
    Hur är det annars med era kan dom ära själva? Alltså mat och välling? Mina vill inte lära sig det heller :/ man blev lite bortskämd med storebror som klaras allt sånt när han va ett halvår :)

• Mammat3

Jodå mina äter helt okej nu.. Saga kan väl vara lite trälig ibland men det kommer nog snart. Kanske var lite otydlig menade bara om dom åt själva med sked och höll flaskan själva :)

Svar på tråden Vi som hade Bf januari/februari 2010