Inlägg från: Mammat3 |Visa alla inlägg
  • Mammat3

Vi som hade Bf januari/februari 2010

Mina har också börjat sova bättre ÄNTLIGEN : D
    Fröken fajans mina har fortfarande bara 6 tänder och det verkar inte som fler tittar fram på ett tag... Men maten så funkar det rätt så okej faktiskt. Saga äter väldigt bra själv och nu har hon iallafall börjat äta ordentligt. Liam där emot har slutat äta men men det går väl över snart...
    När det gäller solen så är vi ute i stort sätt hela dagen iallafall. Förmiddagarna brukar vi va på vår baksida (efter middags sol). Jag är väldigt noga med att smörja dom och dom har på sig sol hattar.. Sen har jag alltid med mig massor av vatten så dom dricker mycket...

• Mammat3

Mysigt med syskon :) jag och min sjukgymnast räknade ut att min som var ca 1 år och 9 månader när jag vart gravid med tvillingarna... Måste säga att det känns hel skumt nu när han helt plötsligt fyller 4 år :O tänk att han var nästan en bebis då... Känns hel skumt... Tiden går så fort

• Mammat3

Våra äter välling morgon och kväll och det kommer fortsätta iallafall 1 år till om jag får bestämma :)
    Vad det gäller barn så är vi klara nu.. Det räcker med 3 tycker jag.. Men ändå kan man ju känna det där suget i magen när man här att nån ska få en liten... Kommer nog ha svårt att släppa taget men jag får gulla med mina extra mycket :)

• Mammat3

Jag vet att babyproffsen säljer badbyxor... Tror nog de flesta leksaksaffärer gör det. Annars finns ju alltid internet :)

• Mammat3

åhh vilka mysiga bilder på era små =) sitter ju alltid med telefonen och där kan man ju inte se bilder...

• Mammat3

Glad sommar på er allihopa :) hoppas ni hade en trevlig midsommar.. Här hemma har vi varit sjuka ett bra tag nu... Dom små har fått höstblåsor i hela munnen som för riktigt ont.. Så n längtar man extra mycket till semestern börjar så man får lite hjälp här hemma :)
    Vad har ni för planer i sommar?? För våran del blir det nog mest att vara hemma. Jag och sambon ska ju gifta oss så då blir det en ensam tripp någonstans.. Den första sedan alla våra barn föddes så det ser man fram emot :)

• Mammat3

När mina skolades in på dagis tog sambon hand om det själv. Jag hade mycket i skolan då så jag var bara med första dagen. Men det hade gått bra ändå :)
    Talet är lite sisådär med men dom kan säkert mer än vad vi tror...
    Hände en rolig sak med Liam
    Han kom fram med
    En speldosa som han ville sätta på men den är sönder och då sa jag till honom att det inte går dör sen är sönder och han tittar på leksaken och sedan på mig och säger (extremt tydligt) nää det är den inte :)
    Han har för övrigt bara sagt ett få tal ord så snacka om att man blev förvånad :)
    Men jag tror det börjar släppa lite för honom nu för idag sa han "stå här" så det verkar finnas en massa ord i honom :)

• Mammat3

Sansad då verkar att jag inte ska klippa Liam på ett tag då :) han har rätt så mycket hår men det växer lite ojämnt därför har jag tänkt att klippa det men var rädd att han skulle se ut som en bebis igen :D

• Mammat3

Hej alla tittar in lite här mellan allt att göra vi ska ju gifta oss i morgon så det är massor som ska hinnas med :)
    Kan inte säga att det har hänt mycket här men dom har kommit in i en surperiod igen :/
    Sansad har ni kommit fram till nått beslut ännu?? Förstår att det är tufft men hoppas ni tar rätt beslut..
    Fröken fajans smart ide med kläderna måste jag säga.. Hade jag inte haft en av varje så hade jag genast gjort det samma :D
    Nilla våra är inte sådana som vill sova med oss förr var det mer så men det slutade alltid med att ingen fick sova :) jobbigast var ändå när de är sjuka för då vill dom jämt va med oss (vilket man förstår) men som sagt det slutar ju även då med en massa skrik och sömnlösa nätter :/
    Tillslut tror jag ändå att dom märkte själva hur jobbigt det blev för nu har det inte varit så på väldigt länge :)

Svar på tråden Vi som hade Bf januari/februari 2010