Inlägg från: Mammat3 |Visa alla inlägg
  • Mammat3

Vi som hade Bf januari/februari 2010

Jobbigt för dej fröken fajans :( men det kan ju vara värt att testa parterapi. Får man fråga vad som är problemet.

• Mammat3

Ja här är det inte mycket liv längre... Här hemma är det full rulle saga har äntligen börjat gå ordentligt men Liam vill bara inte lära sig. Måste säga att det ser extremt fånigt ut att min långs kille kryper omkring i sanden :)

• Mammat3

Haha då är min pojk inte själv då bananflugan :) hur är era med talet förresten? Mina började ganska tidigt men det verkar som dom har tagit en paus från att lära sig fler ord :)

• Mammat3

Åhh vad roligt sansad det är precis gåendet ut som jag längtat till. Blir så mycket smidigare att gå till lekparker med alla barnen om de slipper krypa omkring på marken vilket inte är så populärt iallafall :) saga kan ju som sagt gå men vägrar så fort vi kommer ut :D

• Mammat3

Grattis hanide får jag fråga när jag och min sambo ska också gifta oss i juli :)

• Mammat3

Har tyvärr inget guld :) men för våran del blir det silver ringar. Våra förlovningsringar är i guld och det är ingen favorit för mej riktigt. När ska ni gifta er? Kyrkligt eller borgligt?

• Mammat3

Vad mysigt :) var har ni beställt ringarna någonstans förresten? Vi ska va på landet hos min sambos föräldrar dom har ett jätte fint ställe. Blir ett enkelt bröllop med bara familjen känns skönast så :)

• Mammat3

Haha vad roligt precis så tänkte vi med :)
    Lycka till orsino vi får väl en uppdatering när bebben är ute ;)
    Vad det gäller mat så får mina välling morgon och kväll. Sen blir det frukost med oftast en smörgås. Mellis blir en frukt eller yoghurt sen lunch samma som vi äter och mellis smörgås fil och middag... Lite kortfattat men något ungefär så brukar det bli. Mina äter inte gröt dom gillar inte det och vi andra äter det ju aldrig heller och dom vill hellre ha det vi äter

Svar på tråden Vi som hade Bf januari/februari 2010