Inlägg från: Mammat3 |Visa alla inlägg
  • Mammat3

Vi som hade Bf januari/februari 2010

Det är nog fröjden med att ha tvillingar man får kämpa hela tiden... Håller med dej bananflugan det är alltid nån som är gnällig men inom en snar framtid har man det hur bra som helst när dom små leker med varandra :)

• Mammat3

Åhh jag vet precis hur det är ett evigt spring från säng till säng när dom ska sova dom vill absolut inte ligga ner bara stå hela tiden :)

• Mammat3

Idag är ingen rolig dag... Våra katt ska få somna in idag pga att en annan katt hela tiden ger sig på honom och ger honom sår som svullnar upp. Varje månad har det varit så nu i över ett år och har blivit en riktigt dyr kostnad. Usch va jag inte vill.. Har bara lust att gå till grannen och be dom avliva sin hemska katt i stället men det kan man ju inte göra för jag vet ju inte säkert om det är den även fast han ligger och väntar på att vår katt ska komma ut. Fy hur ska jag tala om det för min 3 åring som avgudar katten :( är det nån som har några råd??

• Mammat3

Tack så mycket frökenmumin.. Nu är det gjort iallafall och det känns väldigt tungt men ändå en viss lättnad då verinären sa att vi gjorde rätt. Han hade problem med återkommande urinsten så det hade han också tydligen. Men det är så tomt speciellt nu när alla hans saker är borta.

• Mammat3

Tack alla :) jodå det gick bra med sonen men jag tror inte han riktigt förstod att han aldrig skulle komma tillbaka. Jag vet inte om jag gjorde rätt men jag sa att han skulle till Zorro och Svea som är djur till bekanta som gick bort för inte så länge sen och dom vet han ju att han inte får se mer. Ville ju inte säga rakt ut att han skulle dö :( men han tog det bra blev lite ledsen när han skulle åka och han sa hej då.

Vad det gäller mej så har jag en sån ångest så jag vet inte vart jag tar vägen snart... Allt känns så otroligt fel och jag vill bara ha min katt hos mej ( va mej hm tydde sig till) han var en mycket speciell katt som verkligen kunde visa tacksamhet. Men som sagt han va ju sjuk och extremt stressad enligt vetrinären så det var ju rätt val men ändå ett jobbigt val.. Hoppas att ångesten släpper snart bara... Tack för stöttningen alla :)

• Mammat3

Kan tillägga att mitt sista ord till honom var förlåt för jag fick en känsla av att han förstodvad som skulle hända då han såg så sorgsen ut.. Låter kanske dumt och fånigt men det kändes verkligen som så..

• Mammat3

Ja så är det för oss med är ett rum kort så vi ska leta större nu fram tills dess får tvillingarna dela rum så länge

• Mammat3

Gud det känns så konstigt när man tänker hur sjukt fort tiden har gått. För 1 år sen satt vi alla och gnällde hur jobbigt allt var med graviditet och allt och nu sitter vi här med snart två små 1 åringar :D roligt att det ändå är många som hänger kvar i tråden efter så lång tid ;)

• Mammat3

Haha så har mina gjort jätte länge och jag skojar inte när jag säger att jag tror det har orsakat att jag har fått tinituss ska till läkaren på torsdag och kolla det :)

• Mammat3

Oj oj vilket jobb vi har nu 3 barn med maginfluensa ni kan ju tänka er hur mitt hem
    Ser ut nu :/ badkaret blev en extra tvättkorg om vi säger så haha hoppas ni slipper skiten bara

Svar på tråden Vi som hade Bf januari/februari 2010