• zookie

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

jag har vandrat fram och tillbaka i denna tråden med olika alias och olika tanakr men nu har jag bestämt mig för att genomgå denna Op.
    Jag har seriöst svårt att boka boende och förstå system . ska ha min OP i kristanstad och bor i GBG.
    Jag föröskte precis få tag i det billigaste stället jag hitta men då säger dom att dom är fullbokade och att det är sjukhuset som bokat upp dom men jag har fått höra att jag måste fixa bonde själv och får ersättnign i efterhand

Jag börjar få panik och bangar snart för det känns så krångligt. Gråter

• zookie
    JohannaL skrev 2010-12-15 18:09:49 följande:
    Zookie; de har patient hotell där man kan sova nån natt innan och efter, va på Aleris förrförrA veckan då va det två från Göteborg som Gjorde så.
    ja det var konsigt tyckte jag, för när jag kontakta idabo så sa dom att dom var fullbokade dom sa att sjukhuset bokat upp dom men jag fattar det som att man får leta boende själv. får ringa dom imorgon igen.
  • zookie

Åh jag vet inte vad jag ska göra, jag vet att jag mår piss av preventivmedel.. men jag måste ju börja skydda mig nu inför OP..jag fundera på P- stav men alltså jag pallar inte att må skit.

Vi försökte så länge och inget hände, nu är beslutet taget att vänta.
    Vilka preventivmedel har funkat bäst för er.?

• zookie

tjoho, vägde mig med min nya våg jag fick i julklapp 2.5 kilo från OP vikt .

Ska opereras den 3 Februari.

Modifast dax snart;OP detta kommer gå toppen  är så glad..

jag lär mig mer och mer att älska mig själv och ta bra beslut som gynnar mig och min framtid när det äntligen är dax att starta bebisverkstad igen kommer jag rocka fett !

God jul allla! Tomte Hjärta

• zookie
    HelenaN1973 skrev 2010-12-25 10:50:21 följande:
    Jag skulle gå ner 4 kg men gick tre sen inväging så det blev 7 men nu är det bara 2.5 kilo kvar. fast jag har blivit sjuk så jag kan inte träna som jag vill nu :O(
  • zookie
    HelenaN1973 skrev 2010-12-25 19:58:30 följande:
    Men det tycker jag är duktigt ändå! Det är bara att kämpa på!!!!
    Jag önskar att jag också ska vara så nära målet!
    Tack så mycket..
    hur långt har du kvar?
  • zookie

Ska ha min OP i kristianstad men har problem att hitta boende..någon med förslag?

• zookie

Mår inte så bra just nu , sjuk och barnlängtan gör mig galen....lite svårt att hålla mig från mat känner jag..

• zookie
    SilverEmma skrev 2010-12-27 15:49:00 följande:
    Som jag befarade. Läkaren skickade aldrig någon remiss så jag får börja om från början igen. Jävla skit... Måste t om träffa en läkare på vårdcentralen igen men ska få en tid så fort som möjligt. Fan vad ledsen jag är nu, fem månader åt helvete!!

Vårdgarantin nästa, så skiter jag i var jag hamnar.
    gud vad dåligt av honom....hoppas du håller ut..
  • zookie
    Lalalong skrev 2010-12-28 18:13:02 följande:
    Intressant... Det är förmodligen helt nytt, men det är toppen för alla skåningar! För där är väl väldigt kort väntetid?? 

jag har haft kontakt med calenderska och dom är bokade hela mars april ut just nu ..
Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)