• zookie

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

förlåt mig men jag har ju inte varit med i tråden så länge men jag undrar vad som hänt med TS, någon som vet??

• zookie
    Annicka skrev 2010-12-29 22:05:22 följande:
    Hon har bytt namn bara till metamorphosis.

Kram Annicka
    Aha tackar då vet jag :O)
  • zookie
    METAMORPHOSIS skrev 2010-12-29 22:18:20 följande:
    Jag är här
    Drömmer tittut...jag undrade för att det andra nicket inte var kvar..
    Har haft lite svårt att komma in i tråden men nu verkar jag hänga på lite mer..inte lätt när man är så många:O)
  • zookie
    METAMORPHOSIS skrev 2010-12-29 23:18:12 följande:
    Det är svårt med alla nick, vi är så många här .
    Ja verkligen , men nu ska jag hålla koll så jag har lite folk att bolla men det känns ju ändå rätt läskigt.
  • zookie
    Angeliqan skrev 2010-12-30 23:02:10 följande:
    Wow det är ju grymt bra.

Men det är inte länge som man hinner ha varje storlek då ju.. Kanske är bra att leta i sina gömmor och se vad man har då.. Tror att jag har allt mellan 42-54 i gömmorna 
    Jag har givit bort alla mina kläder i mindre storlekar, men ser såååå fram emot att kunna ha storlek 42/44 igen...
  • zookie
    Tinzi skrev 2011-01-01 10:10:26 följande:
    Hej hej. Nån som vet hur man som GBP OP regaerar vid magsjuka? För man kan väl fprtfarande bli magsjuk?

Alla utom jag i familjen är nu sjuka så¨väntar jag på min tur eller är jag skonad? kan man kräkas?
    snacka med en tjej som hade råkat för det där. det kom andra hållet så att säga.
  • zookie

imon börjar jag med modifast fram till Op dagen den 3 Februari..kommer bli tufft nu det är på riktigt nu...

• zookie
    Tinzi skrev 2011-01-01 21:11:02 följande:
    oki, sedärja :) Än så länge är alla sjuka utom mig i familjen, så verkar ha svårare för att få det sen OP iaf :)
    skönt att slippa, har precis varit grymt förkyld och inte kunnat träna som jag velat..
Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)