Inlägg från: METAMORPHOSIS |Visa alla inlägg
  • METAMORPHOSIS

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

Annicka skrev 2011-01-22 09:22:39 följande:
    Jag var på akuten igår kväll för min hosta och jag fick cocilana hostmedicin och doxyfarm för mitt virus i kroppen som han läkarn inte trodde att jag hade förrän jag tog ett stick i fingret och där ska visa 8 men jag hade 124 så det var bara att gå tillbaka till rummet och skriva ut mot viruset också.

Hur gick det igår för dig METAMORPHIS?

Kram Annicka
    Krya på dig Hjärta.

Jag kräktes innan jag skulle lägga mig för natten, och nu har jag kräkts upp frukosten. ORKAR INTE MER NU!!!
  • METAMORPHOSIS
    kurilill skrev 2011-01-23 02:24:22 följande:
    Har inte alls en bild på mig och min son, hade visst bytt bild till bara mig. Det står iaf att jag bor i Uddevalla, har studerat i Linköping och är uppväxt i Oxelösund =)
    Hittar inte dig på FB... Kan du skicka en vänförfrågan till mig? Anne Bokvist Moijé
    Ibland blir man fan rädd för att hjärncellerna är på allmänt utdöende i riket
  • METAMORPHOSIS
    Zunrose skrev 2011-01-22 21:11:41 följande:
    är ensamstående fullt ut o ingen pappa med i bilden så får bli min mor men kan hon ta vård av barn då under den tiden för finns inga föräldra dagar tillgodo för ja har alla så att säga...
    Ja, hon kan VABBA ditt barn, medans du är sjukskriven. Min mamma har VABBAT min dotter vid ett par tillfällen.
  • METAMORPHOSIS

Nu har jag startat en sluten FB-grupp för oss, jag hoppas att jag har gjort rätt, och att ni fått inbjudningar till gruppen .

• METAMORPHOSIS
    Jumbopolly skrev 2011-01-23 12:10:06 följande:
    ja hon kan VABBA men hon kan inte VABBA när hon går på föräldrapeng va?? hon fick ju ingen ersättning nr hon var sjukskriven så hon tänkte gå föräldraledig och låta henes mamma vabba men tror inte det funkar :S.. är inte säker...
    Nej, hennes mamma kan inte VABBA om hon tar ut FP själv.
  • METAMORPHOSIS
    mrs Vilja skrev 2011-01-23 12:36:08 följande:
    Jag kan inte se inläggen mer, vad gör jag för fel?
    Det ärngt fel på FB. Jag kan se alla inlägg ibland... Skitstörigt *morr*
  • METAMORPHOSIS
    METAMORPHOSIS skrev 2011-01-23 12:51:59 följande:
    Det ärngt fel på FB. Jag kan se alla inlägg ibland... Skitstörigt *morr*
    Pröva att logga ut från FB, och in igen.
  • METAMORPHOSIS
    trollbottom skrev 2011-01-23 12:50:51 följande:
    Åh, en sån är jag gärna med i. Är förvisso öppen om min operation. Jag mailar dig mitt namn, vill inte ha det utskrivet här öppet
    Skickade du en vänförfrågan till mig?
  • METAMORPHOSIS
    trollbottom skrev 2011-01-23 13:23:40 följande:
    Jepp, det gjorde jag. Insåg att det var enklare
  • METAMORPHOSIS
    Jumbopolly skrev 2011-01-23 14:55:04 följande:
    Har ni ordnat ett "forum" på FB nu??? vill åxå vara med om jag får alltså. Heter Stina Svensson
    Det finns hur många som helst med ditt namn ju . Skicka en förfrågan till mig ist . Anne Bokvist Moijé
Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)