Inlägg från: METAMORPHOSIS |Visa alla inlägg
  • METAMORPHOSIS

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

FlikkanZombie skrev 2011-01-23 13:58:53 följande:
    Får jag också vara med i FB -gruppen? :)
    Heter Anna Löfblad om nån vill lägga till mig som vän Solig
    Har lagt till dig
    Ibland blir man fan rädd för att hjärncellerna är på allmänt utdöende i riket
  • METAMORPHOSIS
    chamar75 skrev 2011-01-23 15:54:13 följande:
    Jag vill också gärna vara med i gruppen på FB, skicka vänförfrågan till dig Metamorphosis (jag heter Lotta Westerlund)
    Du är med
  • METAMORPHOSIS

Jag måste bara berätta en rolig sak . Jag började prata med chamar75 på Facebook, och det visar sig att vi jobbar på samma arbetsplats , men vi har aldrig träffats . Jag blev sjukskriven i samma veva som hon började där. Världen är så liten .

• METAMORPHOSIS
    Jumbopolly skrev 2011-01-23 18:27:21 följande:
    har skickat en förfrågan =)
    Har accepterat, och bjud in in dig till grupen
  • METAMORPHOSIS
    Lalalong skrev 2011-01-23 18:41:09 följande:
    Jag ska leta upp dig och skicka en förfrågan. Så en som kommer snart är från lilla mig (Johanna Edeslätt)
    Har accepterat, och bjudin in dig till gruppen .
  • METAMORPHOSIS
    MissHellen skrev 2011-01-23 18:44:34 följande:
    Jag vill oxå vara med i gruppen! Söker man på gruppen eller hur går de till?
    Skicka en vänförfrågan till mig . Anne Bokvist Moijé
  • METAMORPHOSIS

Man får inte ha piercingar under operation ifall att dom måste ge hjärtat elchocker, då får man brännskador efter smyckena.

Det är som sagt en ny grupp startad på FB, då den förra fungerade dåligt, det var ngn bugg. Jag har säkert glömt att bjuda in någon till den nya, så hojta till om du vill vara med. Ni som inte är mina vänner på FB, och som vill vara med i gruppen, måste skicka en vänförfrågan till mig. Anne Bokvist Moijé

• METAMORPHOSIS
    SilverEmma skrev 2011-01-25 14:54:07 följande:
    Remissbekräftelseb kom idag!!! Weeiii!! 24 månaders väntetid, fantastiskt. Så...nu då? Kan jag ringa t ex calanderska i Gbg (stavning?) och aleris i Kristianstad och kolla deras köer? Sen Landskrona och be dem skicka betalningsförbindelse till det stället jag väljer? Gör man så?
    Du kan bara ringa de sjukhusen som ditt landsting har avtal med.
  • METAMORPHOSIS
    Väntar på att en jourläkare från Ersta ska ringa upp. Min läkare har gått för dagen. Sköterskan tyckte INTE att det var bra att jag gått så länge utan vätska. Jag kräks alltså fortfarande...
  • METAMORPHOSIS

*FRUSTRERAD* Man blir verkligen INTE tagen på allvar på Ersta. Jag ska försöka få i mig vätska, och så ska min läkare ringa imorgon, sa sköterskan som ringde upp nu.

Jag har inga Helicobacter i magen (magsårsbakterier), men dom fortsätter att odla på biopsierna tydligen, varför visste sköterskan inte.

Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)