Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Idag packas det sista. Imorgon bär det av till Stockholm för op på onsdag. Nu är det nära!
Idag packas det sista. Imorgon bär det av till Stockholm för op på onsdag. Nu är det nära!
.En fråga till er som är nyopade: Vad för slags youghurt och fil äter ni? Jag har köpt hem olika sorters soppor och ska blanda i protein i dom. Jag köpte också hem yoghurt som ligger på ca 2,5 % fett. Hur kollar ni och vad rekommenderar ni? Det är ju bara fettet som dom räknar inte sockret. Och ska man köpa nykelhålsmärkt?
GUD vad magen är nervös! Om en timme väcker jag barnen som ska lämnas på dagis innan 8 och sen blir det flygplatsen. Idag ska jag träffa bla narkosläkaren. Det konstiga är att jag mest är nervös över natten jag ska tillbringa i Stockholm på patienthotellet. Jag gillar inte alls Stockholm och sova där uppe själv gör mig nervös. Imorgon opas jag och natten till torsdag är man väl så groggy så man sover som ett barn medan natten till fredagen sover man för man vet att man får åka hem under dagen.
Men jag fick låna pappa laptop och får jag bara igång den så sitter jag väl här inne hela natten 
Kram på er såälänge!
Hej alla! Nu har jag inte varit här inne på några dagar och måste säga att jag tänkt på er. Nu är jag hemma efter min op i Ersta. Jag mår jättebra och maten går bra. Jag är ganska mör i ryggen efter att ha sovit i min säng i natt. Tror att min är mjukare än deras. Skönt att vara hemma och skönt att vara opad!
Kram till er alla!
- 8,5 kilo. Jag känner mig väldigt nöjd! Efter ett tag insåg jag att det faktiskt bara var 1,5 kilo kvar till -10 kilo.
Helt underbar, helt otroligt och helt jävla fantastiskt!
Ser väldigt mycket fram emot lösa och hängade kläder så man kan rensa ut och köpa nytt!