Lajsa82 skrev 2010-10-09 11:00:30 följande:
lalalong: Visst känns det frustrerande att stå still då man går på flyt....När opererar du dig?
Idag skall jag åka med sonen till Liseberg och möta upp syrran, skall bli kul att bli lite barnslig igen  

Finns också allt för många frestelser där, men det e tur att man inte är sugen på sött just nu, tänk vad modifasten har ändrat ens matbeteenden...Är mest sugen på knäckebröd med ägg  

Men det får jag snart äta om typ 2 veckor...
Sonen älskar att åka jukebox, nackdelen är att spärren man fäller ner är 1 för båda och jag får ju ner den, så jag sitter fast, medans sonen åker jojo och kan lätt glida ner mot golvet, så man får hålla ett järngrepp, men nästa år skall väl det problemet vara löst och jag behöver inte hålla fast han så mycket....Sonen är ju en långsmal kille på 4 år och åker allt han får tom lisebergsbanan  

Jag opereras på onsdag! 
Åh jag älskar också att åka karuseller, men efter att jag fick gå av en karusell på en festival för några år sen, eftersom inte det där skyddet man fäller ner (rätt vild attraktion) gick att få ner hela vägen... (vilken skam!!!) så drar jag mig för det så det är också en sån sak som jag kommer ha lust till senare!!! 
Min dotter är också 4 och är en riktig karuselltoka!!! Tyvärr så är hon kort i rocken, bara 96 cm. Så det är ju inte mycket hon får åka på sånna ställen. Det hon får tycker hon är alldeles för tråkigt. Ölands djurpark är bra på det viset för där har dom inga gränser direkt  

Så där åker hon allt  

Hon har inget ont av att vara kort, utom just i dom fallen vi ska på nöjesfält. Då surar hon till hon storknar