Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Haha, av alla dumma kommentarer var nog det där med svensk man det värsta   Men helt ärligt, under alla mina år som överviktig har jag fått mest komplimanger av utländska män. Men jag tror inte att det är för att de tycker bättre om feta kvinnor, utan för att de inte är så förbannat tråkiga som svenska män kan vara
  Men helt ärligt, under alla mina år som överviktig har jag fått mest komplimanger av utländska män. Men jag tror inte att det är för att de tycker bättre om feta kvinnor, utan för att de inte är så förbannat tråkiga som svenska män kan vara   

Jag har också fått höra mycket dumt, men jag orkar inte  bry mig. Jag skiter i om folk förolämpar mitt utseende, men när de går in och trampar på andra områden så blir jag arg. Typ när jag äntligen hade konfronterat mina föräldrar i en för dem mycket känslig fråga (missbruk) så får jag höra att jag har blivit personlighetsförändrad pga OP.. Det känns inte som om de tar på mig allvar längre. Eller som när min svärmor påpekade att när jag når min målvikt så måste jag ändå vara noga med vad jag äter, och inte stoppa i mig massa onyttigt....*duh*