Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Fy vad jag mår dåligt!! Var på julskyltning och åt en korv med bröd. Olust känsla i hela kroppen, illamående och vill åka hem och sova!! Det ska jag göra nu! Antar att jag dumpar. Blää

Fy vad jag mår dåligt!! Var på julskyltning och åt en korv med bröd. Olust känsla i hela kroppen, illamående och vill åka hem och sova!! Det ska jag göra nu! Antar att jag dumpar. Blää

18 kg är inte dåligt!! Hur mycket gick du ner innan och hur mycket har du tappat efter?
  18 kg är inte dåligt!! Hur mycket gick du ner innan och hur mycket har du tappat efter? .
 .

Vattenmelon har jag lite dille på till kvällsfika ibland! Mums mums
Nu har jag gått ner 1/4 av min övervikt. Hade tänkt gå ner 70 kg och har nu tappat 17,5, Halvvägs till 100 kg, känns oerhört bra!

Jaja det var sent på kvällen ...hahaha
   Jaja det var sent på kvällen ...hahaha 

Ni som är "bukplastikade" - när räknas man som viktstabil? Det står att man ska vara viktstabil under ett halvår, hur mycket får det egentligen ändras då?
 Men min bästa vän är ju, som du kanske minns.
  Men min bästa vän är ju, som du kanske minns.  
        Jo... Invanda osunda beteende tampas jag med just i denna sekund.. Har bråkat med maken på morgonen och nu har jag lust att trycka i mig en påse chips typ. Tänker inte göra det, framför allt för att jag vet att jag skulle må skitdåligt efteråt. Men känslan och "driften" att äta har slagit till rejält!!

Jag smakade nyss en liten liten chokladbit. Nu knorrar magen som jag vet inte vad!! Haha, det gör ju inte ont eller känns konstigt men lite lustig känsla. Kan inte låta bli att fnissa lite  

hade du en blogg? har för mig det men sparade inte adressen...skulle gärna vilja läsa den....
 hade du en blogg? har för mig det men sparade inte adressen...skulle gärna vilja läsa den.... 
  .
 .