Arnsmamma skrev 2010-08-26 10:38:05 följande:
hej alla

ett tag sen jag skrev . kul se hur ni minskar i kg, älskar se bilder. själv är jag för feg att lägga ut bilder . trodde jag skulle våga men nä det får bli när jag tappat några kg till har gått ner 36kg . går inte lika fort nu längre men jag väger mig inte lika mycket som innan häller.
opades i kristianstad(aleris) 7 April iår.
vill komma ner till 80-Talet . hoppas vikten minskar mer när jag börjar jobba, sista veckan med semester nu . vågen visar på 91kg start vikt 128kg .
När någon frågar mig nu om open va värt allt svarar jag JA men ibörjan var jag tveksam. hade svårt få i mig något och tyckte livet va väldigt tråkigt. fick njurstensanfall och ja allt va jobbigt. Kan för min del Säga att det va lika stort som när sonen föddes . (då menar jag omstälningen i vardagen) . men när man väl anpassat sig till det nya livet så käns det helt naturligt. Jag kan äta allt dumpar inte alls offta. äter jag något som jag inte "tål" får man känna av det rejält så det känns bra . dricker bara vatten och lättmjölk. har blivit beroende av lättmjölk. haha lite roligt då jag aldrig tidigare har gillat det.
st 54/56 tror jag att jag hadde innan något plagg i 58 (köpte sällan kläder )
såg ut som en tant och kände mig bara ful.
nu har jag 44/46 och köper kläder som jag VILL ha . nu ser jag ut som en 26 åring och inte som en tant.
kan till o med köpa helt vanliga stövlar !!! innan har vaderna varit för feta.
det lilla tråkiga i det hela är att skinnet hänger nu på armarna

får se hur det ser ut sen när man är i mål. magen ser ju INTE fin ut men det visste jag ju redan innan. brösten blir ju bara mindre och mindre . herre gud haha hadde 100 F när jag va som störst har 85D nu så det är otroligt skönt.
har inte börjat tränat ännu *skäms* men ska börja snart med något. kondisen är skit 5 min joggade jag sen blev jag helt anfådd och yr . rätt obehagligt. men promenera har jag inte problem med kan gå flera timmar utan att bli trött

*LYCKA* innan kunde jag gå 15 min sen fick jag sätta mig ner för jag fick så ont i höfterna och ryggen. nu blir det förmiddagspromenad med sonen sen lunch och vila.
*ska kolla in till er som bloggar alltid kul *
intressant att läsa om andras erfarenheter

får du inte hjälp med hud som inte drar ihop sig efter att du gått ner det du ska i vikt?