Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Jag har suttit i 1 timme och försökt få i mig 2 dl grekisk yoghurt, har 1 dl kvar. Är ju såå gott, men är nog för mastigt med 2dl, tror att det räcker med 1 dl. Någon som brukar äta grekisk yoghurt och kan tipsa?

Jag har suttit i 1 timme och försökt få i mig 2 dl grekisk yoghurt, har 1 dl kvar. Är ju såå gott, men är nog för mastigt med 2dl, tror att det räcker med 1 dl. Någon som brukar äta grekisk yoghurt och kan tipsa?

Finns det någon nedre åldersgräns??

Lalalong: Jag fick min kallelse 2 juni och op var den 30 juni, men det kna ha berott på semestrar och annat.

Jag hade ju ingen flytperiod innan, men vågen visade -8 kg i dag. Jag är lite knäpp och vill att det ska gå fortare
  Jag hade ju ingen flytperiod innan, men vågen visade -8 kg i dag. Jag är lite knäpp och vill att det ska gå fortare  . Det känns på kläder och jag mår också jättebra. Ska börja jobba i natt, får se hur det går.
 . Det känns på kläder och jag mår också jättebra. Ska börja jobba i natt, får se hur det går.

Åh vanlig mat! Jag har en vecka kvar på flytande, sen är det purekost i 2 v. Jag längtar efter att tugga. Särskilt knäckemacka med ost  Kram
  Kram

Om du upplever att du äter för fort se till att göra något annat samtidigt. Lägg ner besticken, prata med någon, läs en tidning, titta på tv
  Om du upplever att du äter för fort se till att göra något annat samtidigt. Lägg ner besticken, prata med någon, läs en tidning, titta på tv  m.m.
  m.m.

De tittar väl om du har blod eller något som inte ska vara i avföringen. Kan ju vara så att det är rutin på kalmar sjukhus
  De tittar väl om du har blod eller något som inte ska vara i avföringen. Kan ju vara så att det är rutin på kalmar sjukhus

Sen är jag iofs dålig på att dricka emellan måltiderna.
  Sen är jag iofs dålig på att dricka emellan måltiderna.