Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
MIJV: Hur går de för dej då?
Har du hört nått mer?
Jag trodde att jag skulle fått träffa läkaren i slutet på den här månaden, men än har ingen kallelse dykt upp med posten.. Jag hatar väntan!
MIJV: Hur går de för dej då?
Har du hört nått mer?
Jag trodde att jag skulle fått träffa läkaren i slutet på den här månaden, men än har ingen kallelse dykt upp med posten.. Jag hatar väntan!
Å, idag kom de en kallelse med posten
Så de 29/12 ska jag och träffa läkaren, wiho!
Ni som är opererade i Sundsvall -Hur går de till nu då, när jag träffar läkaren?
Bestämer vi datum då eller vad sker på mötet?

I morron ska jag på sista möte med kirurgen, spännande! Som jag fattat de, så kollar dom vikten och blodtrycket (igen), frågar om jag fortfarande vill opas och sedan är de klart. Sedan får jag op-tiden hemskickad, funkar tydligen så här. Men jag är så nervös inför i morron! Dessutom hade jag tydligen en annan läkare, än sist..
Jag skulle nog ha gjort bägge delarna :)
Säg till läkaren i morgn så ska han skriva in det i journalen sen skadar det aldrig att ringa och kolla och påminna dom ;)
Wow, vilka pinglor ni är allihopa!
De lyser om er!
Idag var jag på sista mötet med läkaren, så skönt att ha de gjort! Nu är de högst tre månader tills jag blir opererad
Wiho!!! Jag lääääängtar!
23, bor i sundsvall med mina två prinsar - Sambo och en 2½årig skitunge som föddes med trots
Har varit mammaledig fram tills nu, funderar på vad jag vill med (arbets)livet - lutar åt plugga, men vet inte vad..
Som jag längtar efter operationen - de ända jag tänker på just nu!!!
Jag vill oxå vara med i gruppen!
Söker man på gruppen eller hur går de till?
Åh, så härligt!
Va fort de gått för dej!!!
Var dom trevliga? Har hört att dom inte var de, så jag är avskräckt för att ringra
haha! Jag hatar ringa om sånt här..