Inlägg från: METAMORPHOSIS |Visa alla inlägg
  • METAMORPHOSIS

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

Carro777 skrev 2010-12-28 19:43:31 följande:
    I lindesberg.. Min läkares son jobbar som kirurg på ersta . Magnusson i efternamn.
    Jesper Magnusson är UNDERBAR. Den BÄSTA läkaren jag någonsin har haft. Han är så rar och genuint mån om en. Har har ringt mig en massa gånger efter alla mina inläggningar på Ersta, i och med magsåret.
  • METAMORPHOSIS
    Jenny N skrev 2010-12-28 22:04:58 följande:
    Hittade ett gammalt minneskort hemma idag, bilder från innan Op, och ÄNTLIGEN insåg jag att det faktiskt har hänt en del =)

Några kilon i från maxvikt för drygt 1½ år sedan.

14 månader senare... halva jag borta

Påväg till gymmet för morgonpasset, I perioder är jag en numera ett riktigt träningsfreak, fullkomligt älskar det.

Ville dela med mig till er som är i början av er resa, vet att jag fick så mycket pepp när jag kollade på bilder när jag skulle opereras.

Kram på er och Gott nytt år =)
    Vilken skillnad! Satan i gatan vad SNYGG du är . Bra jobbat!
  • METAMORPHOSIS
    zookie skrev 2010-12-28 23:18:59 följande:
    Fan alltså, jag berätta för en vännina nu att jag skulle göra OP hon fokusera såklart på att jag kommer få löst skin som inte kommer gå att träna bort..grrrr ständigt dessa jäkla kommentarer
    Försök att INTE bry dig om sådana otroligt onödiga kommentarer.
  • METAMORPHOSIS
    camizz skrev 2010-12-28 23:26:16 följande:
    Hur är det där med skinnet går det tillbaka något? Hur är det med op å få bort sådant om man har extremt mycket?

Är så gla över denna tråd!! :D

Du får nog räkna med häng lite var stans, mer eller mindre. All överflödig hud kan omöjligtvis dra sig tillbaka.

Nu för tiden är det visst svårt att få beviljad buk- och bröstplastik.

• METAMORPHOSIS
    zookie skrev 2010-12-28 23:28:52 följande: