Inlägg från: Lilla fröö |Visa alla inlägg
  • Lilla fröö

    Fler som har BIM runt den 10 maj som vill följas åt?

    Magini skrev 2010-04-30 21:44:18 följande:
    Ja ni ser rubriken, fler som försöker baka bäbis??
    Jag har BIM 12 maj.
  • Lilla fröö

    GRAVID Margareta08 (plussade 5/5)


                 Jensku87 (plussade 5/5)


    Väntar på vårat {#lang_emotions_plus} 
     
    7/5 Sooff
    9/5 Magini
    9/5 Margareta 08
    9/5 Giraffas
    9/5 MissJulie
    9/5 Galatheaa
    9/5 Snuppis07
    9/5 T K
    10/5 längtan87
    10/5 Linnisen86
    10/5 Bombusk
    10/5 barbaskön21
    10/5 Underbara03
    10/5Lillstrumpa08
    11/5 mamma83
    12/5 Lilla Fröö
    13/5 Nummer21
    3/5 Vindfall
    14/5 LYCKA82
    15/5 Livets Under
    16/5 Vippan
    19/5 majja81
    21/5mammatillMilton

    Lägger till mig också :)
  • Lilla fröö
    4tuna skrev 2010-05-09 12:44:46 följande:
    joo känner igen det.. känner mig gravid på alla sätt men ja inbillar mig nog bara.. tror inte vi har så tur det blir på förstaförsöket.    testade på morgon idag men neg. hoppas det blir pluss i morgon..
    När har du BIM?
  • Lilla fröö
    4tuna skrev 2010-05-09 14:41:51 följande:
     jag har bim den 10 de.. men min mens har varit lite konstig sista tiden så det kan ha varit lite senare ägglossning.. än förväntat
    Okej, jo det kan ju vara så.
  • Lilla fröö
    Magini skrev 2010-05-13 09:26:41 följande:
    Jag säger som ni andra, vad hände med våran lyckotråd?? :(Barbaskön: Vad skumt.. Håller tummarna att det går vägen ändå!Sooff: Ja visst är det bäst att vänta så länge so möjligt innan man testar för att slippa bli besiken men hur lätt är det?? Kommer du kunna hålla dig nästa BIM? LillaFrö: Hejja hejja! Kanske en till som kommer plussa då?Miss Julie: Samma här! :( Så igår var jag hos gyn och fick Primolut nor och sen Pergotime. Min äl/mens har varit konstig en jag fick sonen men nu jäklar!!Hur många är det som inte gått förbi BIM??
    Jag hoppas att mensen inte kommer.. Men fick ju inget positivt test igår på BIM. Kommer inte tant röd mot helgen så testar jag igen :)
  • Lilla fröö
    Strossel skrev 2010-05-13 19:51:17 följande:
    Ja nu får plussen komma tycker jag allt :)
    Ja, absolut! :)
  • Lilla fröö
    Sooff skrev 2010-05-14 15:50:53 följande:
    Men vad tusan!!! Vilken dag är du på?
    BIM + 2
  • Lilla fröö
    Sooff skrev 2010-05-14 16:24:55 följande:
    Brukar du ha en regelbunden cykel?Annars kan det ju ha med de att göra, du kanske testar dig för tidigt.Eller är du en av alla låghormonare som först plusar långt efter BIM :)
    Jag brukar ha regelbunden. Jag hoppas att det är så att jag testat förtidigt eller är en låghormonare :) Hur har det gått för dig då?
  • Lilla fröö
    Starklängtan skrev 2010-05-14 19:23:58 följande:
    Jag vaknade med ont i magen imorse o va säker på att menesen kommit, men näe, ingen mens när jag va på toa. Haft ont i magen hela dagen, typ mensvärk, men inget än. Tror hela tiden att den kommit o rusar på toa, men nope. Bim är ju idag eller imorgon.Blir att ta ett graviditetstest imorgonbitti om mensen inte kommit. Tror jag kommer bli besviken, men hoppas kan man ju
    Jag känner igen det där, det känns som att mensen ska komma hela tiden men den gör aldrig det :/ Har käns så i 1½ vecka :/ Håller tummarna för dig! :)
  • Lilla fröö
    LYCKA82 skrev 2010-05-15 09:42:44 följande:
    Samma här.. BIM + 1 idag.. men det känns som om den ska komma hela tiden. Igår hade jag grym mensvärk och tänkte att den kommer väl inatt men icke.. nu känner jag ingenting igen. Konstigt... Vet varken ut eller in....
    Det är skitjobbigt, har du testat om du är gravid?
  • Lilla fröö
    LYCKA82 skrev 2010-05-15 10:43:53 följande:
    Ja jag har tagit 3 test... alla negativa! Köpt från testlagret.se. Nån som vet om man kan lita på dessa test?
    Jag köpte mina från minipris-tester.se. Har också tagit tre tester och vet inte om de går att lite på!? Ska ta ett nytt i morgon om inte mensen dykt upp.
  • Lilla fröö
    linnisen86 skrev 2010-05-15 15:19:17 följande:
    Tror inte att jag är gravid, det är nog bara mensen som håller sig undan..så nu vill jag ha tillbaka den så det kan bli dax för ett nytt försök snart!Fast helst vill jag ha ett plus Hur många är vi som gått över BIM nu utan resultat?
    BIM + 3 och ingen mens eller pos test :/
  • Lilla fröö
    Miss Julie skrev 2010-05-15 23:25:47 följande:
    Flytninger med lite blod i sen 3 dagar tillbaka och BMI +9 idag... Vet inte vad jag ska tro testa negativt i måndags och tisdags..
    Det känns som en evig väntan innan man testar pos eller får mens :/
  • Lilla fröö
    LYCKA82 skrev 2010-05-16 19:46:14 följande:
    Jag har gått över 2 dagar nu.. och ovissheten är total. Imorn ringer jag till gyn för jag har jätteont på höger sida vid äggstocken typ. Vad kan detta va? utomkvedshavandeskap/graviditet/ägglossning? konstig smärta... haft det ett dygn nu!! Nån som känt nåt liknande? Det hugger/sticker/värker.. typ pulserande smärta..
    Jag har ont på vänstra sidan, mest. Det gör skitont (ursäkta språket) emellanåt.
  • Lilla fröö
    Starklängtan skrev 2010-05-17 16:00:36 följande:
    Ingen mens här än. Tar ett test om några dagar om mensen inte dyker upp.Hur mår ni andra?
    BIM + 5 och ingen mens. Senaste grav-testet igår var negativt :(
  • Lilla fröö
    Starklängtan skrev 2010-05-17 18:39:23 följande:
    Jag är ju på BIM +3. Idag har jag pratat både med en barnmorska o sköterska på gyn. De tycker inte att jag ska stressa upp mej. Det är helt normalt att plussa efter BIM-dagen. Mer sällsynt att man plussar innan faktiskt. Frågade åxå om mina "symtom". har ju ont i magen/vid äggledarna och en hel del flytningar. Hon sa att det absolutt kan vara ett gravsymtom. Men åxå hormoner som spelar mej ett spratt. Att jag inte mår illa eller har ont i brösten behöver inte tyda på att jag inte är gravid. För tidigt sa de. Jag kan mycket väl vara en låghormonare o då tar det länge tid innan det ger utslag på graviditetstest. Hon sa att jag skulle vänta en vecka till o se om mensen dyker upp. Gör den inte det så kan jag ta kontakt igen. Skulle testa med gravtest igen om några dagar sa de. Så nu hoppas jag att mensen inte dyker upp här o att jag plussar snart.Och hoppas såklart att samma gäller dej o de andra som går o väntar.
    Jag hoppas också att mensen håller sig undan och att det dyker upp ett plus på grav testet nästa gång :) Men jag är så otålig så jag kan inte låta bli att testa, men ska försöka att inte göra det förrens tills i helgen om mensen inte kommer.
Svar på tråden Fler som har BIM runt den 10 maj som vill följas åt?