Inlägg från: Maddie72 |Visa alla inlägg
  • Maddie72

BF November,2010 DEL 2

Hittat hit jag med. Har igen aning om varför jag fortfarande sitter uppe. I säng med dig Madde!! =)

• Maddie72

Imorgonbitti är det dags för vanligt UL för mig. Jag går in i v13+0, är diabetiker och får komma på fler UL pga det och det känns skönt. Jag är nervös dock, har inte sett den lill* sedan v 9+0 och man inbillar sig ju allt möjligt. Men jag får för mig att jag känner bebis ibland så lite lugn är jag dock. =)

Är svag för rostat bröd just nu.

• Maddie72

Jo jag sitter här och väntar på att klockan kan bli så mycket att jag kan gå ut till bilen och köra till lasarettet. Har tid kl 9. =)

• Maddie72

Ojoj vilken pärs det har varit idag. Var ju på UL i morse. Det strulade till sig kan jag lova. När jag kom dit påstod de att jag inte hade den tiden jag var uppsatt på och som jag fått meddelande om via brev. Alltså ... jag bara kände att jag höll på att trilla ner genom ett hål i golvet. Utan att en ändring på tiden hade skickats och att det var först nästa vecka. Så besviken jag var, man har ju varit nervös, spänd på vad man skulle få se, orolig att allt inte stod rätt till. Min man hade jobbat natt och kom med ändå, skittrött, jag hade tagit ledigt från jobbet, inte det lättaste att få. Jag var uppriktigt ledsen och arg och vi visade det båda två, för nån ny tid hade jag inte fått, det hade jag kommit ihåg. Jag är så noga och jag har gått och räknat ner dagarna jag skulle på UL. Det är så typiskt att nåt sånt här ska hända mig. F-n... Men de såg nog min besvikelse och att jag höll på att ta till lipen, att de tog in oss ändå. Visst vi fick vänta en timme. Jag är ändå så här i efterhand förargad, kände ändå som de tyckte att det var vi som gjort fel osv.

Meeeen vi fick se den lill* och allt såg bra ut. Den klappade händer, sparkade jämfota eller nåt och låg INTE still. *stort leende* Fick en bild, inte bra men det är härligt att ha en i alla fall.Trots det som hände är jag så glad och jag svävar på moln trots tröttheten efter att ha jobbat sent osv.

• Maddie72

JO det var en pärs. Är glad att vi fick vara kvar och fick en kik idag i allafall. Men visst är det härligt att se de små. Eller hur?

• Maddie72

Helen C - Som så många har skrivit, är det mkt vanligt med blödningar. Många normala grav är så. Se på mig... jag hade en stor blödning där det bara rann och det kom ut en stor klump levrat blod. Men sen ingen mer. Men det är alltid bra att ringa och fråga dem på gyn. Tänker på dig i massor. Hoppas att allt ser bra ut,

• Maddie72

Helen C - skönt att allt såg bra ut. Ta det nu så lugnt du kan. Trist att pojkarnas pappa inte har någon förståelse för det som inträffat. Han borde skämmas. Kram på dig.

• Maddie72

Suttit uppe och sett slutet på "Tatanic". Fy vad jag lipade. Är helt slut. Oj vad man är känslig just nu alltså.

• Maddie72

Kan ju inte stava, menar så klart "Titanic". Uppe för länge antagligen...

• Maddie72

Här är det lugnt ikväll. Men de flesta är kanske och lägger sina små. Dagen har varit lugn. Skitväder här och jag har faktiskt suttit inne hela dagen. Tagit det lugnt bitivs, busat med sonen och bakat bullar faktiskt. Mmm gott... tänker lata mig hela kvällen. Ha det gott!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2