BF November,2010 DEL 2
hoppas denna gången blir bra för dig o att det inte blir komplikationer.
vi har ju inte hittat nåt namn än. min 7åring kom idag o sa nicco. både jag o min man började fundera på det. vad tycker ni om det namnet?
taniko - sover lite halvt om halvt på mage, lite svårt attt ligga på sidan och sova annars. Rygg går fortfarande bra ibland, men som sagt man känner då det inte fungerar längre. Bra värden hos BM ändå. Järnet lite lågt, bara att börja med tillägg där.
bebis - mannen röker inte nu, men gjorde faktiskt då Oskar var så där liten. Hmmm.... ingen aning om att det fanns risk för psd. Hoppas det gick bra hos BM idag? Vad blev det för mat?
Rosen - wow vilken mage. rund o go! =) Jag vet ärligt inte vad min liknar.
Helen - Kul att ses så där på Maxi! =)
Popcorn - Jag väl lite svårt att ta på mig strumpor och skor, men det går förhållande vis bra. Det jobbiga är väl att man får såna sammandragningar. Inte skönt...
Annars har det varit en ganska bra dag, förutom att jag haft sååå ont i ryggen och i mag.tarmarna faktiskt. Jobbigt. Hmmm... har börjat med Niferex. Förra grav blev jag hård i magen, men nu är det precis tvärtom. Ja vi får väl se varför jag varit så kass i magen. Tufft att inta vara ok i magen, det räcker med bök i magen känns det som. Lidet med dig Bebis som har det så allt som oftast.
Åhhh det låter så härligt med alla ni som börjar kolla igenom de små små kläderna, tvättar upp och myser. Jag ska be mannen ta upp kläder från vårt förråd också, så jag kan börja.
MamaDeb - Säger som många andra här. Skönt att de verkligen kollar ordentligt och att ni får komma in och kolla upp det extra. Tänker på er i massor. Ta väl hand om varandra. kram
Frogster - Jag säger bara wow! Grattis till pojken! Mångar kramar från mig.