• Hedi

BF November,2010 DEL 2

Hej igen! nu är det nya bud maste stanna tills pa söndag, chefsläkarn vill att jag är blödningsfri minst 7 dagar innan jag aker hem. Han menar att det kan finnas en risk att man inte ser alla blödningar som skulle kunna ha med moderkakan att göra. Hoppas verkligen inte att det är nagot är i v22 nu. Jag vill bara kunna fa njuta och sen sa hoppas jag kunna fa aka hem till Sverige som planerat.

• Hedi

Popocorn: Usch för foglossning! jag kan max ga 5 min utan att hela blygdbenet värker. Nu ligger jag iofs i sängen hela dagarna .

• Hedi

Sassa; Usch va jobbigt! da förstar jag verkligen om du var orolig. Mina har peppar peppar slutat, men jag tror att läkarna främst vill att jag ska vara kvar för att man vilar mer när man ligger pa sjukhus.

Williams: Tack! ah jag vet att det är jobbigt men vi hade nagra sanna kvällar med Emmie när hon var yngre. Jag sa att mamma är här du ska sova nu osv. Det dröjde inte länge innan hon sov kanon pa nätterna. Jag vet att det är lite kontroverst! men när man vet att de mar bra och är mätta har torr blöja osv och bara inte har lust är det värt att ta fajten tycker jag. 

• Hedi

Trulsa: Kan du inte se om du hittar nagra här pa Fl? jag träffar nagra ibland när jag är i Sverige.

• Hedi

Sebbe: Grattis va roligt att allt sag bra ut! Hur gamla är dina andra söner?

Klippe ocksa min ring under förra grav, tror inte det är nagot problem att sätta ihop den igen. Har fortfarande inte fatt tummen ur, det var dock inte min vigselring men en fin annan ring. Den har gangen försöker jag att halla lite uppsikt men min vigselring sitter ganska löst.

Jag är hemma nu! undersöktes idag igen och barnet verkade ma bra och inga tecken pa blödningar. De vill
    egentligen att jag skulle stanna tills imorgon eller ja chefsläkaren som inte ens tittat pa mig. De andra verkade dock
    tycka att det var helt ok att ga hem.

• Hedi

Williams Mamma: Grattis till att din man fatt fast jobb, maste kännas jätteskönt. Det far ni allt fira lite! Härligt att vara inne i v24. Jag gick in i v23 idag!

Trulsa: Hm jag tycker ocksa Tove är ok men jag tänker ofta att namnen ska funka internationellt (skadad som jag är)
    och där funkar det kanske mindre bra. Jag gillar ocksa gamla namn annars typ Elsa. Julia och Linnéa är jättefina namn. Jag älskar ju namnet Alice synd att det är sa vanligt bara.

Kicki: Usch det lät inte alls kul! Den där huvudvärken är ju fruktansvärd hade ocksa det igar. Hemskt att den inte gick bort. Kan du fa nagon chans att vila idag?

Vi är ju inne pa Hugo, men jag funderar även lite pa Gabriel eller Jacob. Va tycker ni?

• Hedi

Engla: haha skäggiga damen . Ah Stina är ocksa ett av favoritnamnen jättegulligt.

Hos oss sag man ju väldigt tydligt att det är en pojke. Gick igenom Emmies bebiskläder och hittade ganska manga vita bodys osv. Jag gillar faktiskt de vita bäst för de är lättast att fa rena och de passar ihop med allt. Jag har otroligt mkt rosa kläder men gillar inte det sa mkt egenligen men har fatt sa mkt nya kläder gratis. De finaste kläderna Emmie har haft tycker jag är tjejkläder typ gulliga blusar osv men som är bla, gröna osv.  Alltsa riktiga tjejmodeller men inte i gulli gull färger.

• Hedi

Kicki: Ok men va bra Ja det ända som jag tänker pa är att de kanske är lite för bibiliska jag vet inte. Mannen gillar Gabriel mer än Jacob. Men han vill helst ha Hugo jag är lite osäker.

• Hedi

Ett annat gulligt tjejnamn tycker jag är Annie! haha mkt lättare att komma pa tjejnamn nu när det inte är sa akutellt för varan del.

• Hedi

Tack för era kommentarer

Trusla: Jag kan inte ens skriva ditt namn Asa. Far jag fraga var det var du bodde?

Chanell: Jag röstar för Klara jättefint . Leia är ett gulligt naman men jag tänker ju pa star wars.

Tessi: Ingen koll alls pa vart man kan köpa fina kläder. Kommer att ha samma problem i slutet av Aug hm. Fast du är väl inte sa stor än det kanske finns nagon vanlig klänning som du kan ha som är skuren under brösten eller liknande. Adrian gillar jag men inte min man.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2