• Hedi

BF November,2010 DEL 2

Nj: Leon är fint! i Tyskland är det dock det vanligaste namnet tror jag . Sen har min killkompis i Sverige fatt en son som heter det. Vi är ju inne pa Hugo, men funderar även lite pa Marlon. Sen gillar jag Marius som nagon skrev. Jag vet inte tycker det är sa svart och har en känsla av att han kommer att fa vara namnlös ett tag .

• Hedi

HelenC: Kul hoppas att ni far den!

Thi: Grattis till att allt sag bra ut med den lille killen!

Chanell: Oj 10 papp, da förtar jag att du vill beställa fran nätet. Va ligger frakten pa? Leo är sött tycker jag! I Tyskland heter vissa Leopold och Leonard.

• Hedi

Till Emmie säger vi bara godnatt och gar ut och sen sa hör vi inte ett knyst, väldigt skönt. Känns som att det bara kan bli värre med nästa barn hua. Tror vi hade nagra ganger när hon var yngre där hon fick skrika lite.

• Hedi

Oj vilka jobbiga barn ni verkar har jag kommer väl fa en som inte vill sova nästa gang.

• Hedi

Jag blev oplanerat gravid med Emmie och var bara 24 ar när hon föddes. Nu är jag 26 och det är bara jag och en kompis till som är 28 som har barn ur det urspringliga kompisgänget. Tror det kommer dröja rätt länge innan de andra skaffar barn, vissa är ju singlar ocksa.

Jag tycker det handlar mkt om att ge och ta. De som gör mig mest besviken är att ingen orkar aka ut till oss efter att vi flyttade till förorten. Eller jo det gar bra pa en söndag ibland men absolut inte en fredagkväll. Jag kan första att man vill festa men inte hela tiden. Det är väl lika trevligt att bli hembjuden pa middag hos nagon kan jag tycka. Det känns som det alltid är jag som maste aka in till stan, vilket jag ocksa gärna gör ibland. Vissa som skaffar barn verkar ju bara sluta hitta pa saker och det är ju inte heller sa kul. Fast sa är ju vissa bara de skaffar pojkvän. Jag far ett otroligt stöd av min man och det är nästan han som peppar mig att göra saker, da känns det ju lättare att aka iväg en sväng.

• Hedi

De flesta som har barn här är ca 10 ar äldre än vad jag är. I början tyckte jag det var lite jobbigt men jag har insett att alder bara är en siffra. Vissa som är 35 är hur sköna som helst .

• Hedi

Den här gangen tog det 9 mander för oss!

• Hedi

Hej!
    Blev inlaggd igar pga blödningar. De kunde inte se varifran de kom pa ul sa de ville att jag skulle stanna. Var även magsjuk igar sa hade ju lite smärtor i magen. Verkar som att jag maste stanna tills imorgon. Peppar peppar verkar blödningen ha avtagit, nagon som varit med om det i tidigare graviditet runt v22?

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2