Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

Här är vi precis hemkomna från vårdcentralen, valde att gå dit fast att febern hade gått ner en del o tur var väl det.
    Sonen har lunginflammation så det blir antibiotika i 7 dagar, tycker så synd om honom.
    Fast vi åker till Linköping idag ändå, det var ok för läkaren också så länge han inte sitter i drag i bilen.

• NoahLeah

Suck, ännu en sömnlös natt. Somnade strax efter 12 men nu är jag klarvaken och med hemska myrkrypningar, blir galen på detta.

• NoahLeah

Belavon: Jag har börjat äta magnesiumtabletter men det dröjer väl innan de verkar, är brustabletter effektivare?

Lyckade somna vid 3.30 igen sen blev vi väckta av hunden kl 5 ..underbart. *s*
    Tack o lov så somnade Noah om o jag likaså, sen sov vi till 8:30...hoppas att få sova lika länge imorgon.

Jag velar lite över könsul här...på Rul var hon ju "säker" på att det var en tjej och ska ju på tillväxtul den 8/9 o då kanske de kan se igen?
    Annar har jag ett könsul inbokat den 16/8 o han som gör det är ju proffs på det..kanske värt att lägga 340 kr på det för att vara helt säker???

• NoahLeah

Välkomna alla nya.

Haft en härlig dag med Noah och mina föräldrar på deras koloni...lagom varmt o gott humör.
    Det enda tråkiga är att han inte får bada , det var det enda han tjatade om.

• NoahLeah

Godmorgon.

Chanell: Hemsk med din vän, cancer är en jävla skitsjukdom.

Mamma Deborah: Grattis till körkortet.

Här blev semestern inte riktigt som jag tänkt mig...som vanligt blir sambon helt personlighetsförändrard när jag är bortrest, otrevlig i telefon, svarar inte när man ringer o igår efter lite tjafs slängde han på luren  o stängde av alla telefoner. Bad hans son som är på besök att han skulle be sin pappa ringa mig men inte ett ljud, den tiden sonen skulle vara hemma stängde även han av sin mobil.
    Känns inte som det finns så mkt kvar att hämta i den där relationen när han beter sig som ett barn...nu är jag mer orolig om jag har ett hus att komma hem till.

• NoahLeah
    Marinero skrev 2010-07-22 18:26:45 följande:
    Vi ska förresten få en FLICKA till Solig

Det va svårt att hålla tillbaka en tår!
    Grattis!
  • NoahLeah

Hej tjejer.
    Nu är vi hemma igen  efter 1 vecka i Linköping som avslutades med ett uppskattat besök på Kolmårdens djurpark.
    igång igen o har jag otur får jag jobba enda fram tills BF.

• NoahLeah

Just det ja..ska ju göra könsul den 16/8 och om det fortfarande är en tjej där inne kommer jag få mängder av kläder av en kompis som fick en dotter förra sommaren...helt galet.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2