• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Kinne79
    Marinero skrev 2010-05-26 20:31:29 följande:
    Tillbaka fr Tidaholm. Jobbet är hans och verkar som allt klaffar med hus, jobb och innebandy. Så det blir nog flytt
    Spännande! Är det långt från där ni bor nu?
  • frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-05-26 20:35:05 följande:
    Spännande! Är det långt från där ni bor nu?
    Nja sådär, en 13 mil. Så en bit är det ju Men vi har inga rötter här nån av oss men vi har ju hunnit skaffa osslite vänner här så vill man hälsa på så kan man ju göra det även fast det blir ju inte så ofta då.
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-05-26 20:31:29 följande:
    Tillbaka fr Tidaholm. Jobbet är hans och verkar som allt klaffar med hus, jobb och innebandy. Så det blir nog flytt
    Spännande.... Hoppas allt går bra nu då
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-26 20:47:01 följande:
    Spännande.... Hoppas allt går bra nu då
    Tack
  • Kinne79
    Marinero skrev 2010-05-26 20:40:42 följande:
    Nja sådär, en 13 mil. Så en bit är det ju Men vi har inga rötter här nån av oss men vi har ju hunnit skaffa osslite vänner här så vill man hälsa på så kan man ju göra det även fast det blir ju inte så ofta då.
    13 mil är inte så långt. Hur långt har ni till era hemorter om ni flyttar till Tidaholm? Finns huset ni är intresserade av på hemnet?
  • frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-05-26 20:53:58 följande:
    13 mil är inte så långt. Hur långt har ni till era hemorter om ni flyttar till Tidaholm? Finns huset ni är intresserade av på hemnet?
    Ja till Alingsås som min sambo kommer ifrån är det 12 mil och Partille, eller Gbg där jag bodde sen jag flytta hemirfån är det ungefär 15 mil.

Ja kolla på Tidaholm på hemnet, det är den som ligger på 1.275 000 Men vi ska pruta Får se om de går ner ännu mer, tror inte det men försöka kan man ju
  • mamalin

Vi köpte en Baby Travel Milano - den är superfin. :) Men gud vad det är svårt att välja vagn. Jag körde hem den till min syster innan jag bestämde mig, hon har barn, så hon fick godkänna den. :) Det är ju sånt man lär sig av erfarenhet.

• Kinne79
    Marinero skrev 2010-05-26 21:03:34 följande:
    Ja till Alingsås som min sambo kommer ifrån är det 12 mil och Partille, eller Gbg där jag bodde sen jag flytta hemirfån är det ungefär 15 mil.Ja kolla på Tidaholm på hemnet, det är den som ligger på 1.275 000 Men vi ska pruta Får se om de går ner ännu mer, tror inte det men försöka kan man ju
    Men åh så mysigt, vågar ni verkligen pruta? Hade det legat här hade jag flyttat direkt {#lang_emotions_smile}

Jag är uppväxt ca 1h från Tidaholm och trodde verkligen inte att det fanns så fina hus där. {#lang_emotions_surprised} {#lang_emotions_embarassed}
  • frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-05-26 21:22:16 följande:
    Men åh så mysigt, vågar ni verkligen pruta? Hade det legat här hade jag flyttat direkt Jag är uppväxt ca 1h från Tidaholm och trodde verkligen inte att det fanns så fina hus där.  
    De slår nog inte ihjäl oss om vi försöker pruta

Men vi måste kolla en del grejer först i besiktningsprotokollet. Jag läste och det fanns en del obs där nu som vi måste kolla upp.
  • Helen C

Jag går och lägger mig nu=) Har sån fruktansvärd huvudvärk så ska se om jag kan få bort den genom att lägga mig...

Hörs imorgon...
    Natti

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2