• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Helen C
    Vi 2 blir 3 skrev 2010-05-26 11:33:02 följande:
    Jag går in i vecka 18 imorgon :) så spännande fast magen inte växt så mycket! Men snart kommer den väll :D Vi har inte heller inhandlat något till bebisen än, vi bestämde oss tidigt att vi kommer göra de mer mot slutet när man "verkligen" är/ser gravid :) Vilka vagnar ska ni ha? Vi har bestämt oss för kronan :)
    Jag vågar inte handla heller, jag e så rädd att de kanske kommer hända något oxå, även om man inte ska tänka så.... Men tanken finns där bak....

Här blir det en teuotonia spirit S3
  • Bisquit

Jag skulle gärna vilja handla men väntar nog tills jag ser att allt är bra iallafall.
    Då blir det väl lite småkläder och sånt.

Sen blir det väl mer och mer varteftersom magen växer....

• NoahLeah

Jag kommer nog inte handla något särskilt, har ju mängder med kläder redan och de minsta funkar ju lika bra till tjej som kille.-

• Belavon

Hejsan alla! Jag kikar in här och vill vara med!

Idag har jag haft inskrivning är i v 14 och beräknad i slutet på november. Har läst lite i tråden tidigare men känner mer att nu är det verkligt.

Hoppas att alla mår bra!

• Bisquit

btw, visst kan man väl äta rostbiff?
    Åt en rostbiffmacka till lucnh och det var inte förrän efteråt det slog mig att rostbiff är ju lite rosa i mitten....
    Men den brukar ju ligga i nån slags lag i flera timmar så det ska väl inte vara nån fara?

• sebbe123
    Helen C skrev 2010-05-26 11:34:38 följande:
    Jag vågar inte handla heller, jag e så rädd att de kanske kommer hända något oxå, även om man inte ska tänka så.... Men tanken finns där bak....Här blir det en teuotonia spirit S3
    Vi funderar också på en teutonia spirit s3 eller möjligtvis en quinny freestyle men de dröjer nog ett tag innan vi köper.

Har inte heller handlat något till den lilla än och tyvärr så har  jag nog ingenting kvar från syskonen, gav nog bort det mesta för några år sen,så det blir till att shoppa nytt men de gör inte så mycket {#lang_emotions_laughing}
  • Helen C
    sebbe123 skrev 2010-05-26 16:02:10 följande:
    Vi funderar också på en teutonia spirit s3 eller möjligtvis en quinny freestyle men de dröjer nog ett tag innan vi köper.Har inte heller handlat något till den lilla än och tyvärr så har  jag nog ingenting kvar från syskonen, gav nog bort det mesta för några år sen,så det blir till att shoppa nytt men de gör inte så mycket
    Vi behöver ju oxå shoppa allting nytt=) Men de gör som sagt inte mig heller något, blir bara glad haha....

Har sån tung huvudvärk idag, inte skönt. Sen är jag sån som inte tar panodil eller något sådant, vill helst de går bort av sig själv.....
  • frukarlssonn

Tillbaka fr Tidaholm. Jobbet är hans och verkar som allt klaffar med hus, jobb och innebandy. Så det blir nog flytt

♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2