• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Hedi

Jag har lite svart i att se mig själv som en mamma till en pojke. Nu när jag dock har vetat ett tag börjar jag vänja mig vid tanken och jag tycker det är jäkligt häftigt att fa en av varje.

• Hedi

Det ända jobbiga är att hitta ett bra killnamn! Vad passar till Emmie?

• Jojo 85

ja, det vore kul med det motsatta könet. Men vad det än blir så kommer vi älska det barnet lika mycket som Josefine

Jag köpte sparkdräkten, men tror det blir det enda eftersom vi har endel o får ärva en del.. det skulle vara om jag hittar något som jag verkligen inte kan motstå. Jag måste gå igenom det vi har först.. så det lär ju dröja till slutskedet innan jag kompletterar om det skulle vara nåt som saknas. Ev en overall i strl 56..

Josefine 4 maj 2009 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • Rosen

hej tjejer!!
    jag vill oxå till gekås men det lär nog inte bli förräns nåt år eller så.

jag var på rul i morse o det gick jättebra. hon hade en student med sig in så hon förklarade varenda liten grej i detalj. det var ganska intressant.
    allting såg jättebra ut helt underbart!

• frukarlssonn

Grattis Rosen! Åh va jag vill gå på rul NU!

Idag ska vi köra till Tidaholm och sambon ska prata om ett jobb som han sökt. Själv tycker jag de verkar som han fått jobbet, chefen ville bara att han skulle kolla in butiken som han isf ska jobba i. Sen ska vi titta på ett hus vi är intresserade av som vi vill köpa ev om vi gillar det och om vi flyttar.

Så vi får se, kanske blir det flytt snart igen.

♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • yonasam

Grattis Rosen!
    Berätta mera om vad de sa på RUL...kan knappt bärga mig...

Har inte köpt ngt än....men ska väl göra det efter RUL antar jag....helt plötsligt känner jag mi glite handfallen inför VAD jag behöver till bebis....

Flyttar den här veckan så allt är kaos

• popcornplaya

Usch vad jag hatar pollen, sitter här och snorar för fullt. Men fint väder är det ute idag i alla fall.

Vi kommer nog inte köpa någonting innan vi tagit reda på kön. Kommer boka könsul efter vi varit på rul. Men blir det en pojke till så är det inte mkt som behöver köpas direkt. Bara lite grejer eftersom sonen föddes i juli och det blir november nu. Kommer ju behöva en pytteliten overall bl.a.

Kommer kännas konstigt att få ett barn på vintern.

Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • frukarlssonn
    popcornplaya skrev 2010-05-26 08:11:47 följande:
    Usch vad jag hatar pollen, sitter här och snorar för fullt. Men fint väder är det ute idag i alla fall. Vi kommer nog inte köpa någonting innan vi tagit reda på kön. Kommer boka könsul efter vi varit på rul. Men blir det en pojke till så är det inte mkt som behöver köpas direkt. Bara lite grejer eftersom sonen föddes i juli och det blir november nu. Kommer ju behöva en pytteliten overall bl.a. Kommer kännas konstigt att få ett barn på vintern.
    Ja vinterkläder kommer man få köpa helt nytt eftersom det bli två olika "årstidsbarn".
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2