Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

sweetfia skrev 2010-09-18 19:14:30 följande:
    Bf 1 November..

Alla säger att jag har sååå liten mage,,, tycker ni också det ?

Spontant så kan jag inte säga att den är ovanligt liten på ngt sätt!
    Olivia 090610 ~ bf 101112
  • frukarlssonn
    NJsmamma skrev 2010-09-18 19:25:38 följande:
    Bebis: "skönt" med ngn mer som är så fruktansvärt trött, den här tröttheten är faktiskt värre än vad den var i början.. jag måste sova mitt på dagen för att inte slockna ståendes, bara det att ja blir så jäkla mossig i huvudet när jag vaknar och nästan känner mig ännu tröttare!! Orkar inte heller ngt, känner mig så fruktansvärt osocial och varken orkar eller vill träffa någon.

Chanelll: Skitsexiga tofflor, vart har du köpt dom?! hehe dom ser jättesköna ut, det är huvudsaken  Superfin mage!!

Williams mamma: Ser ut som att du bär den här bebisen lite högre, jättefina magar iaf

Kan lova att det känns att jag bär magen lägre den här gången, mkt lättare att andas men satan vad det trycker på neråt.. har era bebisar mkt hicka?? Min lille har hick jätteofta, speciellt på kvällarna.
    Haha eller hur jättesexiga Men ack så sköna Tungan ute köpte dom på Eurosko har jag för mig...  Tack, fin mage du har med glömde jag skriva

Ja jag bär denna lika långt ner som jag bar Olivia, inga andninssvårigheter el att äta. Men nu är den rundare, med Olivia såg man liksom livmoderkanten. Trycker som f-n på urinblåsan. Tycker denna har en del hicka, iaf ngn gång per dag.
  • frukarlssonn

Ja fy f-n rent ut sagt va trött man va på alla magkommentarerna. Nu hör jag inte så mkt eftersom jag inte jobbar, men de två pass jag jobbade va det kommentarer hit o dit om de va tvillingar, trillingar osv. Inget illa ment såklart från deras sida men man orkade knappt lyssna eller svara tillslut.

• frukarlssonn

Tack för att ni gillar mina tofflor haha

NJsmamma: dina lät grymt behagliga med, så länge de är sköna så är de sexiga haha Jag är i vanliga fall grymt frusen av mig med, bara nu i sommar som jag vart så varm o svettig, men den sista veckan verkar kroppstemperaturen ha normaliserat sig och mina fötter är kalla igen nästan jämt.

ja magen 'r lika stor nu som med Olivia. De va bara i början de kändes som den va megastor, men man svullnar ju upp så fort med andra graviditeten. Nu har det jämnat ut sig lite.

• frukarlssonn
    Annizsj skrev 2010-09-18 21:09:44 följande:
    Chanell- fin lagom stor mage! Tycker den är lik min faktiskt får lägga in en på min snart. Usch börjar ledsna på detta nu. Magen är ivägen, börjar göra ont i revbenen helt öm. Kissnödig' sen är det fan mest obehagligt att känna hur den vrider och vänder på sig. Vill ha tillbaka min kropp!!!! Shoppa böj snygg igen!!!!
    Tack, ja den har stabiliserat sig nu så den känns inte allt för stor Eller jo den känns stor men den är eg inte så stor när man tittarb Svårt o ta på strumpor o skor nu Jag är oxå öm, på ena sidan bara. Precis vid revbenet. Antar att det är livmoderkanten som börjat skava för det är inte bebis som sparkar där iaf.
  • frukarlssonn

Frogster: om jag vore dig skulle jag ringa fl. Jag tycker det är omöjligt att skilja på flytningar o vatten. Urin märker man tycker jag. När jag började läcka vatten så va de totalt luktlöst och ofärgat. Hade det inte kommit så mkt hade jag inte kunnat skilja på vatten och flytningar. Som du säger så återbildas ju vatten men fl kollar gärna upp sånt om man ringer.

• frukarlssonn

Appropå stora barn, så födde kollegans fru en flicka på 5.5 kilo, vaginalt

• frukarlssonn
    NoahLeah skrev 2010-09-19 11:08:19 följande:
    God morgon...fick sova jättebra 2 tuimmar sen fick ena katten ryck i gick omkring och skrek. *suck*
    Idag står det röstning på schemat sen ska vi åka o höstfixa Noahs farfars grab...kan nog klämma in lite shopping också.
    Åh skrikig katt är ingen hit Här har det röstats med Glad

Kicki: ja här är det mer än magen som växt med Flört
  • frukarlssonn
    Zazz82 skrev 2010-09-18 22:16:11 följande:
    Hej jag hinner aldrig med att läsa allt ni skriver, ni skriver så ofantligt mycket..
    Och de är ju kul att se.. Jag mår i allfall bra. har mindre än 40 dagar till BF nu.. Så spänanade ska det bli..

Om ni orkar att upprepa er så har jag några frågor till er,  är det nogen mer som gått upp 18kg?
    Nogon bebis som ligger i säte??
    Min gör troligen.. blir koll i veckan som kommer och sen ett vändnings försök i värsta fall..
    Foglossning??
    Jag har MASSSSOR går knappast ut längre..
    Hur sover ni??
    jag sover ganska bra men svårt att somna in på kvällen..
    Hoppas ni alla vill svara,, Kram Zazz
    Har hittills gått upp 10 kilo.

Sist jag va hos bm så låg hon med huvudet neråt men kan ff ändra läge (vilket jag inte hoppas på )

Ingen foglossning alls. Hade inget med Olivia heller.

Sover väldigt bra förutom att jag kissar mkt, hur ofta beror helt på från natt till natt. Allt från 3-8 ggr per natt.
  • frukarlssonn
    Rosen skrev 2010-09-19 12:13:58 följande:
    fyy fan alltså
    Mmm så sa jag med. Men jag tror de gick bra... eller ja de gjorde det. Men vette sjutton, låter jobbigt!
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2