BF November,2010 DEL 2
Alla säger att jag har sååå liten mage,,, tycker ni också det ?
köpte dom på Eurosko har jag för mig... Tack, fin mage du har med glömde jag skriva Ja fy f-n rent ut sagt va trött man va på alla magkommentarerna. Nu hör jag inte så mkt eftersom jag inte jobbar, men de två pass jag jobbade va det kommentarer hit o dit om de va tvillingar, trillingar osv. Inget illa ment såklart från deras sida men man orkade knappt lyssna eller svara tillslut.
Tack för att ni gillar mina tofflor haha
NJsmamma: dina lät grymt behagliga med, så länge de är sköna så är de sexiga haha
Jag är i vanliga fall grymt frusen av mig med, bara nu i sommar som jag vart så varm o svettig, men den sista veckan verkar kroppstemperaturen ha normaliserat sig och mina fötter är kalla igen nästan jämt.
ja magen 'r lika stor nu som med Olivia. De va bara i början de kändes som den va megastor, men man svullnar ju upp så fort med andra graviditeten. Nu har det jämnat ut sig lite.
Frogster: om jag vore dig skulle jag ringa fl. Jag tycker det är omöjligt att skilja på flytningar o vatten. Urin märker man tycker jag. När jag började läcka vatten så va de totalt luktlöst och ofärgat. Hade det inte kommit så mkt hade jag inte kunnat skilja på vatten och flytningar. Som du säger så återbildas ju vatten men fl kollar gärna upp sånt om man ringer.
Appropå stora barn, så födde kollegans fru en flicka på 5.5 kilo, vaginalt ![]()