Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

Annizsj skrev 2010-09-19 19:19:20 följande:
    Ja, skynda iväg nu! Du har 45 min på dig!
    Aha, ja gamla hederliga centan som vi sade (centrum)......Syrran bor kvar, men sen har typ alla flyttat därifrån nu. Skulle inte vilja flytta tillbaka. Gillar Nacka,  men det är såå dyrt att bo där! har lämnat sthlm för alltid! Trivdes inte med all stress och så...
    Jag saknar inte Gbg för fem öre! Ändå är de inte så stort som Sthlm, men vilken skillnad att bo i en småstad! Och detta är ju jättelitet! Jag har bara bott här en månad men jag trivs sjukt bra! Jätteskilland hur jag kände det när vi flyttade till Vänersborg, där trivdes jag inte!
    Olivia 090610 ~ bf 101112
  • frukarlssonn
    Annizsj skrev 2010-09-19 19:20:16 följande:
    Chanell-- Men de är sju sjuka? Vill de ha bort sjömännen? Man blir ju bara så trött.klart de ska vara kvar!
    Ja de verkar så. Iaf ska de ge alla svenskflaggade rederier fria händer och om de tjänar på det hela vilket de såklart gör med arbetskraft fr Asien så kommer man väl inte ha ett jobb kvar Sambon tror som sagt inte på detta och jag hoppas han har rätt. Men neligt facket är planen redan klar och forstätter de regera så kommer de sätta det i verket. Men, blir det så så får jag se det fr den ljusa sidan, jag går iland och skaffar ett jobb här ngnstans och får va med barnen varje dag Glad Huset är inte dyrt så vi sitter inte i klistret men det är trist att söka jobb igen och förlora det man trivs så bra med.
  • frukarlssonn
    Annizsj skrev 2010-09-19 19:25:58 följande:
    ja, jag gillar just Jkpg för att det är mellanstort. Det växer så det sprakar, men det kommer ju aldrig i närheten av Sthlm. Gillar folket här..... I sthlm är många så självupptagna (ni som bor där behöver inte ta åt er nu)....Ville därifrån när jag var runt 20 år. Sen tog det 5 år innan jag hamnade i Jkpg. Får faktiskt ångest över tanken att bo kvar eller flytta tillbaka till storstan!

var det Tidaholm ni flyttat till? det är inte stort nej
    Ja just det, Tidaholm Nej det är pyttelitet Men vi har allt här i lilla stan och Skövde ligger nära Jag äslakr närheten till allt och småstadslunket Nej aldrig mer storstan!
  • frukarlssonn

Har hört mkt bra om Jönköping!

• frukarlssonn
    Annizsj skrev 2010-09-19 19:30:46 följande:
    ja det är verkligen fint! De byggs för fullt också. Har växt oerhört på de 6 åren jag bott här. Du får komma hit snart...så kanske vi kan ta en fika?
    Ja får göra det, hade vart revligt! Det går bussar till Jkpg härifrån, tar bara 50 min tror jag Glad Så det är ju smidigt!
  • frukarlssonn
    Bebis050810 skrev 2010-09-19 20:02:06 följande:
    vår första dotter såg oxå ut som conehead!! hon föddes med huvudet åt fel håll dvs ögonen tittandes upp i taket, tror det heter vidöppet läge eller nåt sånt..... tog några veckor innan huvet blev normalt igen, man blev lite rädd sådär.... 
    Aja okej. Ja det tog ett bra tag innan Olivias huvud rätade till sig med.
  • frukarlssonn

Taniko: det är ett laddat ämne de här med valet. Folk som inte kan respektera andras val är bara dumma. Nä alla ska få rösta p det de vill tycker jag. Bry dig inte om det .

• frukarlssonn
    Vi 2 blir 3 skrev 2010-09-19 21:43:06 följande:
    Nej jag förstår inte heller varför man inte kan respektera andras val. Nää fy, sådant undvikar jag. Förstår inte varför personer ifråga som inte har samma åsikt eller känner för samma parti som en själv måste börja debattera huruvida vilket parti/block som är bäst.
    Precis. Vi röstar på det som vi tror gynnar oss bäst! Och alla blir vi påverkade på olika sätt beroende på vem som styr landet, så är det och kommer nog alltid va så, tyvärr.
  • frukarlssonn

Haha ja strumpor o skor är inte en lek att ta på sig nu Även fast min mage är rätt låg, men livmodern tar emot.

• frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-09-20 08:49:11 följande:
    Ja jag tycker oxå jag bär lågt ner. Men likfan så tar livmodern emot som en sten när jag böjer mig ner
    hihi
    Ja, livmodern växer, snart över revbenen känns de som
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2