• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • sunflower79
    Barnen är mitt liv skrev 2010-11-12 14:01:51 följande:
    Sunflower - Kopierar det jag skrev innan

Mina graviditetscraving har och lär förbli kräftor jag skulle kunna äta dom frukost, lunch och middag haha men nu har jag nog förätit mig på dom eller så var det för att dom vi sist åt luktade för hemskt och var supermjuka så man tappade suget.. Bra det tycker min gubbe som slipper såna dyra utgifter :)

Usch känner mig så trött och skulle vilja passa på att vila innan dom stora barnen kommer hem vid 16, sen ska vi till min pappa som fyllde igår vid 18:30 känns ju inte som man har så jätte lust med det när jag inte kan gå och när två av fyra barn kommer vara supertrötta och griniga vid den tiden eller nja vid 20 tiden då.. Sitter  och lyssnar på min tjej som babblar om hur man gör datorer och ritar en massa krumelurer med rutor på ett papper och säger att det är en bästaste data som hon har osv.. Slutade nog lyssna för några timmar sen haha..
    aha missade det =) ni hade hunnit skriva så många sidor så jag blandade ihop allt haha...
    här är jag nu klar med att ha putsat alla fönster, alla blommor duschade och har bara kökets lister o skåpsluckor kvar att torka.. sen är det bara dammsuga o våttorka golv kvar.. förutom toan kom jag på som är såå tråkig att göra! får kanske bli imorgon!
  • Yoshii
    Marinero skrev 2010-11-12 14:01:41 följande:
    Å herregud de kan jag tänka mig Men du, går det inte över efter fl, kontakta en sjukgymnast. Mitt becken fortsatte tyvärr göra lika ont. Men efter ett besök blev det gradvis bättre och nu är det bara ryggskottet som ger sig till känna.
    Jag hoppas att det , men jag har ju hakat upp mig på att det kan bli ett problem ett bra tag efter Fl, läste det någonstans... Men jag hoppas innerligt att det går över rätt snabbt efter FL!!
  • frukarlssonn
    Love3 skrev 2010-11-12 14:04:23 följande:
    Jag hoppas att det , men jag har ju hakat upp mig på att det kan bli ett problem ett bra tag efter Fl, läste det någonstans... Men jag hoppas innerligt att det går över rätt snabbt efter FL!!
    Ja det kan bli långdraget, de va det jag va så rädd för efter att ha läst här, tror de va Kicki som skrev det. Lyckligtvis va det inget allvarligt fel på mitt becken utan en upphakning som sjukgymnasten fick rätat till. Hoppas det ger med sig! Men skulle du inte känna minsta bättring så ring mvc då fixar de en remiss till sjukgymnasten. Behöver inte va ngt stort fel, men bara ett litet fel kan göra sjuhelsikes ont! Men är lätt att räta till.
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Barnen är mitt liv

Sunflower - Hur orkar du?? Haha sist jag dansade en vals med dammsugaren var nog för två månader sen då jag dammsög alla våra 120 kvm fast jag dammsuger den lilla hallen ofta det behövs med två katter och fyra barn :)

• Frogster
    Marinero skrev 2010-11-12 12:08:09 följande:
    Det gör inget om ni får i december, ni har ju hängt här så självklart ska ni hänga med i nya bebistråden
    Jo men visst... De är minsann välkomna men stackars lilla jag då som kläckte redan i september... Jag får minsann sitta bredvid och bara titta på! *gråter hysteriskt*

Skrattande
  • Jojo 85

Maddie: GRATTIS! Skönt att du fick en normal förlossning!

Barnen i mitt liv: HAHA! Jag vart helt full i skratt, underbara unge

DÅ blir jag kvar i den här tråden jag med.. :) Hoppas dock slippa gå in i december med bebis I magen.. jag är helt inställd på november, haha. Om drygt 10 dagar är h*n välkommen.. det passar så bra så då!

Josefine 4 maj 2009, BF 1 dec 2010 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • Jojo 85
    Frogster skrev 2010-11-12 14:15:23 följande:
    Jo men visst... De är minsann välkomna men stackars lilla jag då som kläckte redan i september... Jag får minsann sitta bredvid och bara titta på! *gråter hysteriskt*

Skrattande
    Josefine 4 maj 2009, BF 1 dec 2010 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • Yoshii

Maddie : Här skrivs det så mycket så det hade jag missat.. STORT GRATTIS till bebisen !! {#emotions_dlg.flower}

• Kinne79

Hmm, var nyss och bajsade och fick ganska mycket klarrött blod på pappret. Har inget ont därbak och jag är varken hård eller lös. Men visst borde det ändå bara vara ett blodkärl som spruckit? Inget att oroa sig för väl?

• Frogster

Stort grattis Maddie!

Snabbkikat i den andra tråden och den var läskig Skäms
    Röstar för att vi fortsätter här eller startar en "egen" tråd!

Lista över när alla föddes vore kul! Gärna då med vilken v. de föddes, vikt och längd. Tycker sånt är skitkul att titta på och följa för jag blir alltid så fascinerad över vilka variationer som finns.

Vore skönt att kunna kika där istället för att behöva fråga i och med att åtminstone jag har jättesvårt att hålla isär allt Skäms
    Eller vad tycker ni andra?

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2