Barnen är mitt liv skrev 2010-11-12 14:01:51 följande:
Sunflower - Kopierar det jag skrev innan
Mina graviditetscraving har och lär förbli kräftor jag skulle kunna äta dom frukost, lunch och middag haha men nu har jag nog förätit mig på dom eller så var det för att dom vi sist åt luktade för hemskt och var supermjuka så man tappade suget.. Bra det tycker min gubbe som slipper såna dyra utgifter :)
Usch känner mig så trött och skulle vilja passa på att vila innan dom stora barnen kommer hem vid 16, sen ska vi till min pappa som fyllde igår vid 18:30 känns ju inte som man har så jätte lust med det när jag inte kan gå och när två av fyra barn kommer vara supertrötta och griniga vid den tiden eller nja vid 20 tiden då.. Sitter och lyssnar på min tjej som babblar om hur man gör datorer och ritar en massa krumelurer med rutor på ett papper och säger att det är en bästaste data som hon har osv.. Slutade nog lyssna för några timmar sen haha..
aha missade det =) ni hade hunnit skriva så många sidor så jag blandade ihop allt haha...
här är jag nu klar med att ha putsat alla fönster, alla blommor duschade och har bara kökets lister o skåpsluckor kvar att torka.. sen är det bara dammsuga o våttorka golv kvar.. förutom toan kom jag på som är såå tråkig att göra! får kanske bli imorgon!