Jojo 85 skrev 2010-11-16 15:49:46 följande:
NJ: Då är ju det kanske på G snart då.. Skönt! Hoppas testerna ser bättre ut imorn.. Ska själv på kontroll hos BM., men har blivit beordrad att ringa FL om jag får plötslig huvudvärk för att dom då kan ta akut tox prov.
Slemproppen har ju dess värre lossat i omgångar sen nästan två v tillbaks så jag har inte så stort hopp pga den, men vem vet
Får hoppas att huvudvärken håller sig borta nu för dig och inte kommer tillbaks, jätteviktigt att dom kan hålla koll på dig iom att du hade hf förra graviditeten. Toxprover togs på mig igår, men hängde inte riktigt med om vad för slags prover det egentligen är, var mest seg i bollen och ville bara hem när hon förklarade..
Annizsj skrev 2010-11-16 15:56:28 följande:
Stämmer så bra, vissa dagar har msn hur mkt energi som helst. Hade en sådan igår. Idag är det tvärtom. Ingen sömn och ingen ork. Trappan är full av ren ovikt tvätt och jag har inte duschat på två dagar. Ska ta en lång dusch när barnen somnat. Fattar inte vad det är med dem? Sedan de går syskontider mellan 9-13 är de totalt slut om em. Jobbigt när minstingen sover för lite på dagis och inte vill sova hemma på em. Men han slocknar iaf på nolltid sen på kvällen. Imorgon ska vu nog baka lite lussebullar, sen hade vibju tänkt föda barn också

några fler som är på??
Jag har faktiskt precis skickat iväg sambo och dotter till affären för att köpa saffran och kesella till lussebullarna som jag och skruttan förhoppningsvis ska orka baka imorgon, gud så gott

Jag är på, nu får här födas lite fler barn!!