• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Rosen

jag har vissa på fejjan men många av er har jag nog inte men vill ni lägga till mig så hojta till

• frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-11-16 13:32:21 följande:
    Tänkte på de ang deras fyra sista siffror.. Här i Kalmar har dom börjat med att man får dessa direkt nu efter förlossningen. Hur är de på andra ställen????Får ni de direkt eller måste ni vänta tills ni får papper från skatteverket??
    Vet inte men vi fick de fyrs sista siffrorna av bvc när hon va på hembesök. Vet inte alls när de bestämdes.

Herregud ricinolja nej de skulle jag aldrig ta. babianrumpa, va sjutton e de? Fick hon en sån för att det gick för fort eller ngt?
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Rosen
    Marinero skrev 2010-11-16 19:10:31 följande:
    Vet inte men vi fick de fyrs sista siffrorna av bvc när hon va på hembesök. Vet inte alls när de bestämdes.

Herregud ricinolja nej de skulle jag aldrig ta. babianrumpa, va sjutton e de? Fick hon en sån för att det gick för fort eller ngt?
    vi fick de 4 sista siffrorna från vårdcentralen, kom ett brev om vi ville ha de som familjeläkare eller vad det heter, o då stod hans personnr där
  • Sassa82

Rosen: jag har skickat meddelande till dig

• mzetterblad

Bebis, superfin mage som alltid

Rosen: Klart vi inte glömmer dig gumman {#emotions_dlg.flower}

Om det är nån som inte har mig på fejjan men som vill det så heter jag Marie Zetterblad

William 070824 & Pyret BF 101101
  • NoahLeah

Hej tjejer, kikar in en snabbisinnan det dra igång...barden släppte efter en timme o de tog hål på hinnorna för ett tag sen. Bra värkar nu o allt ser bra ut.
    Kram på er

• frukarlssonn
    Sassa82 skrev 2010-11-16 19:08:41 följande:
    Jag har lagt till dig dock är du den enda har missat när ni la till varandra
    Dig har jag nog missat att lägga till! Mejlar dig
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • mzetterblad
    NoahLeah skrev 2010-11-16 19:21:05 följande:
    Hej tjejer, kikar in en snabbisinnan det dra igång...barden släppte efter en timme o de tog hål på hinnorna för ett tag sen. Bra värkar nu o allt ser bra ut.
    Kram på er
    Åh spännande!! =D
    Nu kommer du snart ha bebis hos dig!!
    William 070824 & Pyret BF 101101
  • Sassa82
    NoahLeah skrev 2010-11-16 19:21:05 följande:
    Kram på er
    Spännande vill också !!!
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2