Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

Party of five skrev 2010-10-19 11:29:20 följande:
    Chanelll: oj, vilken debatt det blev på fb... Förstår att du irriterat dig på dem, att de orkar?! Vad är egentligen deras problem...?

Har en total yrvind här hemma, jag är helt slut efter att ha "sprungit" efter henne hela fm. Skulle detta nu hjälpa till med lite sd, men nehe...
    Ja jag vet inte, det fattar varken jag eller sambon va problemet är. Men dom tycker vi är falska... har jag förstått. Men vi umgås knappt med dom.
    Olivia 090610 ~ bf 101112
  • frukarlssonn
    popcornplaya skrev 2010-10-19 11:37:04 följande:
    Ja det är ingen annan som håller med dom i alla fall. Känns nästan som att hon tjejen har glömt hur det är att vara gravid/föda barn eller så hade hon det väääldigt lätt.
    Det sjuka är att hon påstår iaf att hon haft det såååå jobbigt men man ska knipa käft enligt henne!

Hon har tagit bort mig som vän. Bra det för hon är inte min vän! Väntar på att resten av den fam ska göra det med! Jag har ej gjort det för jag tycker dom är så barsnliga rent ut sagt! Fast jag borde det för dom kan ju inte låta bli att kommentera mina statusar! Antagligen reagera dom på min status idag bara för att jag kommenterade hans igår för att han skrev han va så trött på folk som gnällde. Eat my shit säger jag bara Demon
  • frukarlssonn
    Jojo 85 skrev 2010-10-19 11:58:58 följande:
    Var in o läste nu.. är dom fam besserwizzer eller? Vilken patetisk kille.. att ens gå in o kommentera på nåt som uppenbarligen inte var rktat till honom.. vissa är bara ute efter bråk
    Ja jag kommenterade hns statusuppd. igår för de va så uppenbart de va mot mig, denna va verkigen mot de som verkligen finns där för mig, jag önskade fan inte deras kommentarer! Nu är båda borta fr min fb, det som är synd är att han tagit bort min sambo med som fr första början va hans vän, och vi har verkligen inte vart ovänner med dom, trodde vi!! Detta kom som en kalldusch! Att vi är falska, oärliga osv... vi har som sagt knappt träffast eftersom vi bor en bra bit ifrån varann.
  • frukarlssonn
    Jojo 85 skrev 2010-10-19 11:58:58 följande:
    Var in o läste nu.. är dom fam besserwizzer eller? Vilken patetisk kille.. att ens gå in o kommentera på nåt som uppenbarligen inte var rktat till honom.. vissa är bara ute efter bråk
    Ja hon är en riktig besservisser. Hon påtalade för mig hur mkt jag kommer behöva fsk för Olivia, och att jag minsann ska be sambon om hjälp. Min sambo hjälper mig med allt! Visst gnäller jag men vem gör inte det ibland??? Mer eller mindre liksom.
  • frukarlssonn

Taniko: va skönt att allt gick bra!

Williams mamma: låter helt underbart att du snart får snosa bebis

Bebis: fin mage!

NJsmamma: men fy, har du pratat med bm om detta? Låter riktigt jobbigt ju

Japp nu är det "end of story" me dom där märkliga människorna! Ja jag o sambon satt och gapade när vi än en gång gick igenom deras kommentarer, och fö allt annat gammalt de dratt upp sen i somras! Saker som vi ens inte reflekterat över! Vi har liksom ens inte pratat om dom.  Kan nog räkna upp på min hand hur många ggr vi öht setts.Men tack för ert stöd, ni har jagat ut dom ur min vänlista nu Flört Näe såna vänner vill jag inte ha ens på fb faktiskt.

• frukarlssonn
    Love3 skrev 2010-10-19 18:52:53 följande:
    Hihi jag kunde bara inte hålla tyst...
    Men dom kanske bara är avundsjuka??
    Ja jag kan inte komma på ngt annat alltså! Seriöst, jag har funderat o funderat... kan bara inte komma på va vi gjort dom... Gör inget, bra att du inte gjorde det hihi Kompisen sa samma sak, fråga om jag tog illa upp att hon la sig i. Nä men gud nej! Dom kan bannemej få höra ett o annat, om dom ger sig in i leken! Det va ju så sjuka kommentarer man fick!

Men nu säger jag bara till dom: EAT MY SHIT Demon
  • frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-10-19 18:53:18 följande:
    Williams mamma- Åh, så spännande. Hur lång tid brukar det ta innan bebisen är ute när man gör en igångsättning?

Taniko- Skönt att allt gick bra.

Jag tror att jag börjat få lite foglossning. Gör lite ont i ljumskarna och i hela framdelen av underlivet. Känns som att jag haft fjortissex. Oskyldig Är det foglossning?
    Fjortissex Minns knappt hur det kändes Oskyldig
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-10-19 19:15:16 följande:

Ögoninflamation OCH dubbelsidig öroninflamation har lillgossen våran. 3:e penicilinkuren på mindre än 2 månader.
    Mammsen och pappsen kom hit idag för att hjälpa oss. Känns skönt nu bara dom är här. Känner mig lugnare i själen. sen har jag tagit ett beslut nu. jag går hem från jobbet nu helt och hållet så att jag kan ge Theo en chans att bli frisk ordentligt. Det behövs oxå om jag ska orka med en förlossning.

Williams mamma: Underbart! Shit va spännande

Ojoj stackars liten Bra beslut tror jag nu när du snart ska ha!! Skönt o ha päronen där så de kan hjälpa er
  • frukarlssonn
    MammaDeborah skrev 2010-10-19 19:29:07 följande:
    Åh, kniper jag det 10000:e inlägget?

Förvärkar till förbannelse ikväll igen....
    Det gjorde du ja

Men fy va drygt Hoppas bebis vill titta ut på allvar snart!
  • frukarlssonn
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-10-19 22:33:09 följande:
    Jag blir så jääääkla förbannad på mannens bror och hans tjej..

Min svärmor ringde mig idag och berätta att dom går o snackar skit om mig bakom min rygg.
    Säger att jag tjatat mig till en igångsättning bara för att jag inte vill gå över tiden.
    Hallå eller?!?!?!
    Dom verkar ju tro att jag sprungit hos smvc för att det är skojjigt eller? legat sömnlös på nätterna av oro för att jag inte har nåt bättre för mig kanske?

Men det är inte jag som tvingat mig till en igångsättning utan en förlossningsläkare som anser att det nu är bäst för barnet att komma ut. ÅÅÅÅHH!!
    Jättefin mage du har!! Men inte länge till du har kvar den Flört

Ja du... som ni vet så vet jag hur det känns när folk springer runt o snackar sin jävla goja! Fy fan för folk som snackar skit om andra! Det är bara avundsjuka! Men jobbigt för dig är ju att ni är typ "släkt"! Eller brukar ni ses? Hatar verkligen skitsnack! Förstår inte va man får ut av det!
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2