BF November,2010 DEL 2
Freja blev faktiskt lite lugnare i ca två dar innan bf.
Freja blev faktiskt lite lugnare i ca två dar innan bf.
Hej på er. Har vart på torget idag och sen gick vi en sväng till öf och ja, dom blev lite paffa när dom såg att jag hade bebis med mig, redan
Många visste ju att det inte va dags än
Men va där bara en kort stund, och sen va jag inte hemma förrän typ kvart i tolv, då hade Olivia tyvärr lyckats somna i vagnen så väl hemma hade jag såååå ont i ryggen, så de va ett projekt o klä av henne, bära henne till sängen, sen va jag vrålhungrig men blev tvungen o amma först, sen fixa mellanmål till mig själv, när jag väl satt mig så skriker Olivia, och då har hon bajsat, suck... och dessutom va bodyn blöt... och jag ont i rygen, hungrig så jag skakar o stressad över att vi måste snart dra upp Olivia igen för sambon ska köra mig t sjukgymnasten... jag fixar verkligen inte att gå, så de blir ett jäkla bök o stoppa in båda barnen för o köra 4 minuter typ! Ja de va dagens utmaning
Detta med min rygg är verkligen sjukt... kan man sjukskriva sig ist? Tänk om deta tar tid? Detta känns ju för sjutton inte som f-ledighet, jag är ju totalt icke arbetsför!!? Ja snart sjukgymnasten iaf, hoppas på bättring! Slutklagat 
Ska läsa igenom lite nu 
MammaD: jag finner verkligen inga ord för man blir ju så förbannad när man hör hur de behandlar dig! Vad är deras problem? Fattar dom inte att du inte kan gå så dag ut o dag in!! Verkligen ledsen över din situation ![]()
Har oxå missat att Zazz fött
Grattis då
Rosen: gud va skönt om du kunde få föda snart!
Vart hos sjukgymnasten idag. Det va en låsning. Ska göra lite övningar, bla knipa morgon o kväll. Åh, jag hoppas det ska ge sig nu! Orkar inte me detta snart, annars får sambon fortsätta jobba halvtid för jag fixar inte gå hela dagarna själv med denna rygg ![]()
Kwackie spännande ![]()
Snart dags för bebistråd 
Jag vågar inte säga detta högt så jag viskar: jag är nästintill smärtfri!!!!!!! Jag va uppe o gick efter att suttit i soffan två timmar, kände knappt ngn smärta när jag gick!! Nä jag vågar inte tro nåt...