BF November,2010 DEL 2
Ang åksjuka...Noah har aldrig visat tecken på åksjuka och han är ju snart 2 ½ år..kan det komma nu när han blir äldre?
Ang åksjuka...Noah har aldrig visat tecken på åksjuka och han är ju snart 2 ½ år..kan det komma nu när han blir äldre?
Här är det oftats sambon som kliver upp fastän jag sagt åt han att väcka mig. han är mer känslig för sömnbrist än jag men han tycker jag behöver vila mer eftersom jag är gravid...så det är både på gott och ont att det "vet om" att man är gravid.
Han slite ju ut sig och det blir mkt tjafs när jag försöker övertyga honom om att jag inte är handikappad el ligger för döden, bara på tjocken. *s*
Hände förresten en sak i veckan när jag var borta som fick han att vakna till o inse vilka problem han faktiskt har, hoppas han tar tag i det på allvar nu.
Vi har svårt med tjejnamn också..de som vi gillar har vänner el bekanta döpt sina relativt nyfödda barn till., typiskt.
Kanske några här som har bra tjejnamn som passar till Noah?
Ska in till förlossningen snart, inte känt några fosterrörelser på över ett dygn.
Hej tjejer, nu är vi hemma igen och allt såg bra ut.
Bm hittade hjärtljudet efter att ha letat ett bra tag och ultraljudet såg bra ut det med, bebben rörde ppå sig bra trots att jag inte kände så mkt. Kände desto mer när vi satt i bilen på väg hem.
En häftig grej som hände när vi låg i förrummet med ctg hörde vi från andra sidan väggen en tjej som födde sitt barn...först ett dödsvrål sen det härliga ljudet av barnskrik. *längtar*
Tack för eran omtanke.
Ikväll har h*n tagit igen med besked, bökar runt så jag mår illa. *s*
HeleneC: Jättefin mage du har.