Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

Kinne79 skrev 2010-08-03 21:10:01 följande:
    Åh, nu har min man fått känna sparkar för första gången. Han har lagt handen på magen ganska många kvällar nu utan resultat, idag med men han ledsna efter en stund och tänkte prova att lyssna istället och precis när han la örat mot magen kom det en rejäl spark. Glad  Sedan kände han en hel del sparkar. Antar att öra kind är känsligare än handen.
    Härligt.
  • NoahLeah

Hjälp...blir tokig snart.
    Vi har bestämt oss för att kosta på oss en ny vagn men vet inte vad som är bäst egentligen?
    Köpte en i märket Eurobaby till sonen men den liggdelen är så smal så fick ta bort den tidigt...vill ha en lite bredare modell.

• NoahLeah
    Kinne79 skrev 2010-08-04 21:46:24 följande:
    Hur gamla är vi i tråden?

Jag fyller 31 i år (men det kanske ni redan listat ut med tanke på mitt nick) min man blir också 31.

Jag hoppas att min man som fyller 9 nov hinner fylla innan bebis är här, men att jag som fyller 9 dec inte hinner.
    Jag är 35 och sambon 33.
  • NoahLeah
    Marinero skrev 2010-08-04 22:16:18 följande:
    Jag är 34 och sambon 36. Hu va gammalt de lät nu
    Äsch då, vi är inte gamla.
  • NoahLeah
    Rosen skrev 2010-08-04 22:33:39 följande:
    jag är 32 o min man e 33 år börjar känna mig så gammal....
    men på ett sätt e jag ändå glad att jag var 25 när jag fick mitt första barn för innan dess så levde jag ett ganska vilt liv med bla droger inblandat så jag e glad att jag levt färdigt det livet nu.

helen: jag tycker oxå du borde få träffa hans tjej, verkar lite konstigt att du inte har träffat henne än om dom varit ihop i ett helt år...
    Levde också ett rätt så vilt liv i den åldern så tacksam att jag inte blev gravid då. Vissta hade jag velat ha lite tidigare än 33 men nu när jag vet hur svårt jag har att bli gravid är åldern betydelselös.
  • NoahLeah
    Vi 2 blir 3 skrev 2010-08-04 22:39:05 följande:
    Vad arg och ledsen jag blir ikväll!

Fick höra av en tjej jag skulle gå två extra pass den 16 och 18 aug för att hon studerar på annan ort - jag skulle ta hennes pass med andra ord. Det här är ett ställe jag går extra på ca 50%. Allt har varit grönt tills jag tog ut en halvsjukdag i söndags på grund av ryggont/foglossning - kalla de vad ni vill de gjorde ont. Vi har renoverat och pysslat hela förra veckan + att jag jobbade då 6 dagar på strecken.

Nu nekar enhetschefen mig de två arbetspassen på grund av att jag har foglossning och att de bara kommer bli värre ju längre tiden går. Jag har ju inte haft något ont i övrigt, eller efter de. Jag åkte ju hem och lade mig och vila och sen på kvällen kändes de mycket bättre.

Vad arg och ledsen jag blir.... *suck*
    Så får de väl inte göra??
  • NoahLeah
    Marinero skrev 2010-08-05 09:47:59 följande:
    Jag har också lågt i vanliga fall och fryser jättelätt. Nu svettas jag istället.
    Jag har också lågt blodtryck och svettas som en gris, spelar ingen roll hur många gånger jag duschar.
  • NoahLeah

När jag var hos bm sist  ( i början av juli) hade jag sjukt nog bara gått upp 1 kg. När jag vägde mig hemma 2 veckor innan så hade jag gått upp 5 kg men tydligen gått ner dem i värmen.
    Imorgonbitti är det dags för bmbesök igen, hoppas gått upp lite grann då....trots att jag har noll aptit o börjat må illa igen.

• NoahLeah

Hej tjejer, varit på mvcbesök nu på morgonen.
    Blt: 110/70
    Järn: 114
    Socker: 4.9
    Precis på kurvan med SF-måttet
    Vikt togs ingen idag.

På onsdag måste jag ta blodprov för levern, har fruktansvärd klåda under fötterna o i händerna och inför nästa mvcbesök måste jag ta ett nytt blodgrupperingsprov då jag tydligen har några antikroppar som måste hållas koll på. :-/

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2