Inlägg från: Kinne79 |Visa alla inlägg
  • Kinne79

BF November,2010 DEL 2

Helen C skrev 2010-07-29 09:02:42 följande:
    MammaDeborah- Jag känner igen de där med barnen... Mina pojkar e precis likadana. Så fort de kommer gäster så ska de överspelas här hemma. De ska höras och de ska synas som dom tror att dom inte gör....Barn glömmer väldigt lätt va man sagt till dom

Här regnar de idag. Sitter även barnvakt åt systers två barn som har sovit här, så ni kan ju ana vilket liv de varit här hemma Man vet att man lever iaf....

Önskar man kunde få sova en stund till. Sambon sover, men han ger mig nästan aldrig sovmorgon och han vet att jag sover riktigt dåligt om nätterna, men men.... Vi tjejer får väl inte klaga=)
    Klart vi får klaga, hur ska det annars kunna bli en förändring? Våra män kan ju inte läsa våra tankar.

Men din man kanske bättrar sig när bebisen kommer, för visst var de andra barnen inte hans? Om inte tycker jag absolut du ska klaga och kräva lite sovmorgon av honom.
  • Kinne79
    Helen C skrev 2010-07-29 10:00:31 följande:

Nä dom e inte hans. Men sen har jag syrrans barn här oxå och han vet jag sover dåligt, så tycker han gå upp nån gång och ge mig sovmorgon....Ja bättrar sig kanske han gör...

Tycker absolut att han kan gå upp tidigare och ge dig sovmorgon. Och som idag när ni har extra barn där så borde han gått upp samtidigt som dig. Gynnar ju han också om du får sova ut då och då. Tjata på

Regn idag också, så idag tar vi en sväng till Västerås och kollar vad halva reapriset har att erbjuda där.
  • Kinne79

taniko- Kul att höra att din man verkar ha bättrat sig.

tessiej- Oj, vad jobbigt det låter. Har ni inget grannbarn som kan komma in och hjälpa er för en billig penning.

bebis- Kul att ni hittat en vagn.

chanelll- Det där med tänder verkar vara jobbigt och jag kan förstå att de blir griniga. Min visdomstand har hållt på att komma upp i ca 2år nu och med jämna mellanrum gör den riktigt ont.

HelenC- Vad har ni för namnförslag?

Har ni riktiga skötväskor eller någon annan typ av väska? Om ni har skötväska brukar ni ha den på styret eller under vagnen?

Tänkte bygga en blöjförvarare, är det någon som har lust att mäta en blöja? Hur breda och långa är dom?

• Kinne79

Helen- Jättefina namn alla tre så förstår att det är svårt.

Annizsj- Jag kan sova på halva magen ungefär, alltså på sidan men mycket av magen i sängen. Kan inte sova helt med magen ner, eller det kanske jag kan men känns för obehagligt för att prova.

• Kinne79

popcornplaya- Visst är det trist när man bråkar med sina nära och kära. Men oftast blir det ju bråk just för att man är så nära och bryr sig om varandra. Låt det gå ett tag så ska du se att det snart känns bra igen. Sen har du nog en del gravhormoner som spökar också.

Jag har verkligen börjat känna av gravhormoner, från att ha funkat precis som vanligt har jag de senaste dagarna blivit helt knas. I förrgår hade vi världens bråk över en McFlurry, det största bråket vi nånsin haft på 6 år och det  över en fjantig glass. Förvånad 

Igår var jag jättenojig över att maken skulle göra slut bara för att vi bråkade så kvällen innan. Och idag började jag gråta för att han ville äta frukost framför tv:n. Va, varför vill han inte sitta i köket och prata, älskar han inte mig?Herregud, vad jag håller på. (Vi äter ofta frukost framför tv:n när vi är lediga, utan problem )

Ska det vara så här ända fram till Bf, eller kommer dessa hormoner i perioder?

• Kinne79

Annizsj- Jag vet att han inte kommer göra slut när min smarta hjärna är i gång, men just nu verkar min inte så smarta hjärna dyka upp titt som tätt. Tyst 

• Kinne79

maddie- oj, låter inget roligt. Hoppas det känns bättre snart och att allt är bra med bebisen.

• Kinne79

Helen- Åh, vilken fin mage. Jag ska ta tag i en magbild, kanske orkar senare i kväll. Just nu ligger både jag och mannen utslagna i soffan, har spenderat helgen med släkten.

• Kinne79
    NoahLeah skrev 2010-08-01 18:36:10 följande:
    Tack för eran omtanke.

Ikväll har h*n tagit igen med besked, bökar runt så jag mår illa. *s*

HeleneC: Jättefin mage du har.
    Skönt att allt gick bra. Men visst är det lustigt att du kände redan i bilen hem. Jag kände inte av graviditeten alls innan rul och dagen efter började jag få molvärk.
  • Kinne79

bebis- Vagnen ser jättefräsch ut, till ett bra pris. Har ingen aning om vilken årsmodell.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2