Inlägg från: Kinne79 |Visa alla inlägg
  • Kinne79

BF November,2010 DEL 2

Första gången jag lägger upp en bild på fl, hoppas det funkar.

Så här ser våran vagn ut. En Brio happy, köpt på blocket men sprillans ny då de skulle få tvillingar. Sittdelen är helsvart. Vi fick den för 4500kr.
  • Kinne79

Gick ju bra med vagnbilden så här kommer en på min mage också. Är i v. 22+3.

• Kinne79
    Rosen skrev 2010-08-01 22:30:13 följande:
    i morgon kl 10.30 ska vi vara på 3d/4d ul igen. ska bli så spännande
    Tack! Åh, vad spännande. Är lite sugen själv på att göra det, men är så långt att åka.
  • Kinne79

MammaDeborah- Våga skulle jag, men vet inte om jag skulle vilja. Jag körde 20 mil enkel i lördags och jag som hittills bara har varit stel i högra sidan när jag vaknat ibland, kunde knappt gå ordentligt varken lör eller sön, idag är det ok igen. Hela helgen hade jag ont och vankade som en anka. Förmodligen för att jag inte kunde ändra ställning och för att det är höger ben jag använder när jag kör. (Har ingen farthållare.)

• Kinne79

Helen- Hoppas du får en bra dag i Ullared trots sömnbrist.

Frogster- Du är inte ensam om att ha funderingar. Jag har kämpat i över 1½år med att bli gravid och nu när jag äntligen lyckats så kan jag ibland tänka att jag inte vill och att jag inte är redo.

• Kinne79

Åh, nu har min man fått känna sparkar för första gången. Han har lagt handen på magen ganska många kvällar nu utan resultat, idag med men han ledsna efter en stund och tänkte prova att lyssna istället och precis när han la örat mot magen kom det en rejäl spark. Glad  Sedan kände han en hel del sparkar. Antar att öra kind är känsligare än handen.

• Kinne79

taniko- Lea är ett fint namn.

Helen- Visst är det kul att shoppa när det är så billigt. Jag planerar att åka ner 1-2 gånger varje år nu när man ska få barn.

popcornplaya- De borde varit ärliga mot er så att ni kunde tagit ställning till om ni ville låta han sova där ändå.

• Kinne79

Agnes är jättefint, men min man gillar inte såna namn.

• Kinne79

Jag tycker äldre namn är fina. Signe, Sigrid, Alice, Tyra, Kerstin.

Men det går inte hem hos min man. Känns skönt att vi ändå kommit överens om ett par stycken namn.

Har ni bestämt mellannamn? Blir det släktnamn eller något som ni bara tycker är fint.

• Kinne79

Om det nu är en tjej i magen så ska hon få heta Jennie Cecilia. Cecilia är ett släktnamn på både min mammas och pappas sida. Jennie heter min syster och hennes äldsta dotter har mitt namn som mellannamn så då känner jag att vi måste ta det. Jag vill gärna ha 3 mellannamn (jag har det) men det vill inte min man, så då får han inget från sin sida Flört

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2