Inlägg från: Carolina13 |Visa alla inlägg
  • Carolina13

BF November,2010 DEL 2

så kan det ju vara...
    Usch det känns skitjobbigt!!

• Carolina13

jag har sånna papper hemma som ska med upp =) allt annat kan de hämta elektroniskt =)

• Carolina13

Måste vänta en hel vecka på att få reda på vad det e.. kommer gå i taket! Men får väl se fördelen i det att om de hade sett det som allvarligt så borde vi ju fått komma direkt.

• Carolina13
    kicki08 skrev 2010-10-11 12:17:42 följande:
    uscha... undra vad som är bäst. Å googla på det eller inte.. Ibland kan det ju skapa bara mer oro.
    Allt är säkert bra. Hoppas det. kram på dig
    har googlat men alla trådar säger samma sak.. att det troligvis är ett omoget hjärta vilket inget är något farligt utan vanligt och är borta hos bebisen när den föds.... så får väl inte tänka på det !
  • Carolina13
    Jojo 85 skrev 2010-10-11 13:18:19 följande:
    Ja, så borde det ju vara. Men drygt att gå en vecka o vänta o inte veta vad det innebär mm..
    Ja precis... jobbigt med ovissheten även om man förhoppningsvis får svaret att allt ser bra ut!
  • Carolina13

hemma från en tripp till BB... en blandning av oro av att bm hörde dubblahjärtslag i måndags och att bebisen inte rört sig mkt idag.. och en stör dos hormoner gjorde att jag bröt ihop idag och tvingade sambon ringa till bb och de sa åt oss att komma in...

Fick ligga i 20 min för att få bebisen hjärtslag.. kurvan såg bra ut.. den va precis som den skulle! Men dock såg hon sammandragningar på kurvan.. jag som inte känt några så hon ville göra ett vaginaltultraljud för att kolla hur livmodertappen såg ut.. 
    den va kortare än förväntat men det kan den ha varit... men risk för att föda tidigare finns.. eller risk och risk.. e ju i v 36 så de skulle inte göra nåt åt det! 

Kan andas ut lite nu i alla fall... men ska på ultraljud på måndag pga dubblahjärtslagen men känner mig lugnare nu när de inte såg nått direkt idag ! 

ska nu krypa ner och koppla av! 

• Carolina13

Tack så mkt! Jo jag känner mig lugnare men fortfarande lite orolig eftersom ultraljudet e på måndag då de vet mer om dubblahjärtslag! Om det blir goda nyheter då så kan jag slappna av..
    Men va ganska skönt att veta att livmodertappen redan börjat bli kort så man kanske slipper gå över så mkt.. men det kan ju iofs stå still ett bra tag till..

• Carolina13

haha... ja du.. va ju på BB i lördags kväll för min oro att bebisen inte rört på sig... då visade det sig att livmodertappen va förkortat... Sambons första kommentar när vi kom hem.. Nu ska vi inte ha mer sex! Livrädd för att göra skada.. haha.. söta pojkar !

• Carolina13
    popcornplaya skrev 2010-10-18 11:04:01 följande:
    Oj vad ni har sex allihopa. Vi har inte haft sex på bra länge. Med foglossning och att jag inte direkt känner mig så smidig och het så har jag ingen lust alls. Men det får väll bli nån färdknäpp sen när det börjar närma sig antar jag.

Igår fick jag världens hormonbryt verkligen. Jag var borta en sväng på dagen och när jag kom hem igen hade mannen och sonen ätit mcdonalds. Då bröt jag ihop och började gråta för att jag inte hade fått....hahaha. Men jag var svinhungrig också kan tilläggas. Men hur normalt är det att gråta över mcdonaldsmat?

V.36 idag föresten.
    Du är inte ensam, inte mkt sex här inte heller.. och nu vill sambon inte alls bara för de sa att livmodertappen redan va förkortad! Men ska nog tvinga till mig lite sex snart... bara för färdknäppen =) hahah
  • Carolina13

Nu e det dags för extra ultraljudet pga de dubbla hjärtslag som bm hörde förra veckan... Wish me luck...
    fy så jobbigt detta e!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2