Inlägg från: Carolina13 |Visa alla inlägg
  • Carolina13

BF November,2010 DEL 2

popcornplaya skrev 2010-11-02 14:34:31 följande:
    Mannens farmor dog tyvärr igår. Så idag har mannen varit hemma, sen ska vi åka till hennes lägenhet och plocka ur frysen på mat och sånt.
    Beklagar sorgen!!! Tänker på er!
  • Carolina13
    usch har inte haft annat en ont idag.. inte så ont att jag e sängliggande men molande mensvärk och hård mage hela dagen!
    trött på det nu... tar en panodil och gå och lägger mig!
  • Carolina13
    popcornplaya skrev 2010-11-03 07:54:50 följande:
    Om man går in på typ vi föräldrars hemsida så brukar dom ju ha lite olika tester och sånt, tror dom har testat bärsjalar och vilka som är bäst. Kan ju vara bra att kika där om man funderar på att skaffa.

Här är jag trött i alla fall. Är trött på att sova så fruktansvärt dåligt på nätterna och vaknar med huvudvärk varje morgon i princip. Har jätte ont av fogarna. Vill bara ha bebis NU!

Idag ska jag i alla fall till BM. Känns som jag inte har riktigt tid för det ser ut som ett mobnedslag här hemma, har inte haft mkt ork att göra nått det sista. Skulle behöva städa.
    usch, jag e med rikigt trött idag... ligger i sängen med datan och tycker synd om mig själv.. ont ont!! dessutom ser det oxå ut som ett bombnedslag här hemma men fortfarande hantverkare i lägenheten så hela kökets möbler, hyllor lampor står över allt i lägeenheten.. får blunda och glömma bort det.. men nu ska det nog snart vara klart!!

hade tänkt tvätta men orkar inte springa ner i källaren hela förmiddagen, får ta det när man har lite hjälp från sambon i helgen istället... idag har vi blivande mammafika här i stan så ska krya på mig och ta mig dig.. det e dagens mål...
  • Carolina13
    Kwackie skrev 2010-11-03 18:52:32 följande:
    jaha då sitter man o räknar minuterna

17,14 satte de igång oss på huddinge - snabb utvecklande havandeskapsförgiftning, mår ganska okej men de vill inte riskera att jag blir sämre... så om några timmar har vi lillpojken här... väntar på att bardkatetern ska åka ut sen spräcker de hinnorna...

har smått molande värk var 3e minut... aja får se om jag hinner uppdatera mera sen eller om jag ligger o skriker då   ps! har inte skrivit på facebook om detta
    Lycka till!!!
  • Carolina13

Usch ont i dag.. andra dagen i rad... men nu får jag springa på toa hela tiden  och tömma magen... men säger inte mer än så.. bara hoppas lite lätt!!

• Carolina13

en liten fråga.... har galet ont i kväll, mest hela tiden, högt upp i magen dock men ungefär en gång i kvarten kommer det en topp som hugger tag och gör mer ont.. men fortfarande högt upp i magen.. men fått springa på toa flera ggr ikväll... så det e ju ett tryck där liksom...

säkert falskt alarm... eller? Jag vet ju inte hur det ska kännas

• Carolina13
    Annizsj skrev 2010-11-03 21:52:00 följande:
    Ring n till förlossningen !!! Omöjligt för oss att avgöra !!!
    har tagit fram nummret nu så ska slå en pling om jag nu inte får sova utan ska forsätta hela natten... e ju inte tätt mellan topparna ännu...
  • Carolina13
    popcornplaya skrev 2010-11-03 22:01:19 följande:
    Värkar behöver inte kännas långt ner som mensvärk, man kan även känna det högt upp, i ryggen eller i benen. Det är olika. Bästa är som sagt att ringa förlossningen och prata med dom som vet.
    ska försöka få lite sömn först om det nu går.. funkar inte det e det jag som slänger mig på telefonen!
  • Carolina13

Tyvärr verkade det vara falsk alarm för mig för jag sov så gott i natt, behövde bara kissa en gång! Nu e det bara en liten molande mensvärk som jag haft de sista två veckorna så bara hoppas det startar om snart igen!

Lycka till idag Mamma D... ska tänka på er och hålla tummar och tår!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2