BF November,2010 DEL 2
Funderar på om han drömmer mardrömmar?
Igår var vi ute och handlade lite till bebis. Blev en badbalja och badstol och två bodys. Gött att få börjat lite smått så man inte har allting på slutet sen.
Idag har varit en allmänt dålig dag. Har ont i hela kroppen, både av fogarna och av att jag sovit konstigt inatt. Skulle egentligen till syrran och sy på bröllopskläningen idag men orkade bara inte ta mig iväg dit idag. Då bröt helvetet löst och vi bråkade som fan..... Har bråkat med mamma också och nu ser det väll inte ut som det blir nån klänning och jag känner mest bara för att ställa in hela alltet. Känns inte roligt längre för fem öre. 
BF 20 NovJa man längtar så sjukt mycket just nu, har en nyinköpt badbalja och två supersöta bodys här hemma som man bara längtar efter att få använda.
Och det här med sömnen håller jag verkligen med om, jag fungerar inte som människa om jag inte får sova ordentligt. Men Philip har varit underbar den senaste veckan och vaknat tidigast halv 9, en dag vaknade han inte fören klockan 10.
Vi håller för övrigt på med potträning för fullt här hemma nu, någon som har några bra tips. Just nu får han ha kalsonger på sig på dagarna istället för blöja och så tar vi in honom på toaletten lite då och då. Har både potta och sits till toan.