• Hedi

BF November,2010 DEL 2

Annizsj skrev 2010-09-25 21:25:55 följande:
    Ja du ser. De kan ju aldrig vara säkra till 100 %. Det är "risken" man får ta när man kollar kön. Måste ändå kommit som en liten chock? Jag säger som så. Det får bli vad som, bara barnet är friskt!!!!!!
    Nja kolla in bilden i mitt galleri där är det inget snack
  • Hedi
    Marinero skrev 2010-09-25 21:50:45 följande:
    Hahaha nä som han skrevar så är de inte ngn snack om den saken nä
    haha nä jag skulle nog bli väldigt chockad om det kommer ut en tös.
  • Hedi
    Annizsj skrev 2010-09-25 21:59:35 följande:
    Ja vissa kan man ju knappast ta fel på iaf SOm sagt var, lättare att se om det är en kille än om det är en tjej!
    Ja det kanske är sa . Här i Tyskland gör man ganska manga ultraljud sa de har ju lite fler chanser att se vad det är. Sist blev jag lovad en flaska champagne av min läkare hon hade fel, men det blev en flicka som hon sa.
  • Hedi

Är det nagon som har en Ergo Baby carrier? funderar pa att köpa en sadan. Hade sjal till dottern men tyckte
    det var sa omständigt att knyta den da den var sa lang.

• Hedi

Ah shit tänk om vattnet skulle ga bara sadär da skulle jag nog bli lite chockad. Jag börjar ocksa bli lite trött pa att vara gravid nu men det är bra för jag behöver verkligen bli trött pa det för att känna mig redo inför förlossningen. Tillslut vill man ju bara ha ut barnet och det är ju bra för psyket. Fast ojoj va hemskt det är att föda hua.

• Hedi

Här far man ocksa allt! man far inte ens ha egna kläder pa bebisen pa sjukhuset har jag för mig. Ta med eget täcke, gäller det för övriga patienter ocksa .?

• Hedi

MammaD: När är det du har bf? är inte sa bra pa veckor

Bevalon: Härligt att ni har fatt beställt lite grejer! Jag tänkte jag skulle tvätta skötväskan idag, det ligger nog gamla kexrester och annat otrevligt i den .

Jobbigt att inte fa tillräckligt med sömn. Jag vaknade idag vid halv atta helt utvilad utan att behöva ga upp en enda gang för att kissa. Da tänkte jag - Gud nu maste jag njuta av detta sa länge det varar. De första 3 manaderna brukar ju vara minst sagt riktigt ansträngande.

• Hedi

Popcorn: Sa brukar det vara för mig ocksa! jag brukar dock ga en gang innan jag lägger mig och en gang till innan jag märker att jag haller pa att somna da brukar jag inte behöva ga upp.

Bebis: Fin mage!

Ja just det jag gar in i v35 idag sa ca 6 veckor kvar!

• Hedi

Zazz: Fy va jobbigt att det gjorde sa ont! förstar att du maste blivit chockad angaende könet.

• Hedi

Trulsa: Jag vet att min mamma gjorde det när min syster skulle födas och hon fick kejsarsnitt.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2