• Hedi

BF November,2010 DEL 2

Popcorn: Är det Bamboo ni ska till? vi har ocksa barnvakt ikväll och funderar pa att ga pa bio men vad finns det för filmer att se?

Jojo: Till Josephine hade Isabell varit ganska fint tycker jag . Förutom Ludwig som vi har bestämt oss för gillar jag Theodor men det är redan upptaget.

• Hedi

taniko: Usch, tyvärr brukar det komma när man slappnar av! Krya pa dig

NJ: Fin mage!

Jag kanske ocksa borde ge det där hallonbladteet en chans, far aka förbi apoteket sen.

• Hedi

Kicki: Jag hade gatt upp nästan 3 kg pa 2 veckor! det är verkligen inte kul men va ska man göra. Vi far stötta varandra sen

Jojo: Jag är är ocka nyfiken! vet ju kön men det är bara en oerhört liten del. Man hoppas ju att allt är bra med barnet och man undrar ju hur det är som du säger. Samtidigt bävar jag inför förlossningen!

Gar in i v37 imorgon! sa ca 4 veckor kvar. Igar natt sa madde jag skitilla även när jag lag pa sidan. Alltsa det kändes lika obehagligt som att ligga pa rygg. Visste inte hur jag skulle ligga! men man ska väl inte klaga snart är det över och vem vet det kanske är sista gangen man är gravid.

• Hedi

Kicki: Din man har helt rätt, va gullig han är!

Williams: Ah vi skulle behöva en ny bil! vi hade en tjänstebil men som vi lämnade tillbaka. Nu har vi bara en liten Yaris men kan byta den mot min svärmors Opel Zafira som är väldigt stor dock bara fram till April. Sen far vi se vad vi gör!

Chanell: Oj va kallt ni har det! hoppas du far tag pa jackan!

Nj: Skönt da är man inte ensamen om att ha gatt lite . Halsbränna och ryggont fy, lägg dig ner och vila om du kan.

Jag gjorde ingenting igar fanns ingen kraft! när jag inte gör nagot far jag sa otroligt daligt samvete och mar ännu sämre. Sa nu haller jag pa att baka lite bröd! i eftermiddag sa ska vi till en bonde och ha kindergartenfest det ska faktiskt bli ganska mysigt. Hoppas dock att Emmies humör är ok efter hon sovit middag, brukar inte vara det.

• Hedi

MammaD: Du verkar verkligen inte ha det lätt! snart är det över hall ut. kram

• Hedi

Jag har bara packat lite saker! Jag har inte heller skruvat ihop själsängen än. Där nere har jag en liten "korgsäng"
    pa hjul som är praktiskt da man kan dra med sig den överallt. Till Emmie hade jag bara den i början men nu när vi har tva vaningar funkar det inte med bara en säng.

Bebis: Du verkar ju ha lite att sta i, det är väl roligt .

• Hedi

Ni som har foglossning exakt var har ni ont? sist hade jag bara ont i blygdbenet men nu har jag ont pa bada sidorna mellan ryggraden och kärlekshandtagen. Det är som värst när man suttit en stund och ska resa sig, da far man ga lite dubbelvikt. Är det ocksa foglossning?

• Hedi

MammaD: Ta ett bad

Williams: Spännande att du snart kommer ha den lille hos dig .

Ok tack för era svar angaende foglossning!

Jag hade inga förvärkar alls med Emmie, när det satte igang var det de riktiga. Nu far jag bara sammandragningar ibland när jag gar för fort eller liknande.

• Hedi
    Marinero skrev 2010-10-12 21:27:33 följande:
    O herregud de vågar jag inte, speciellt inte nu Lite trist för annars är det så mysigt o sitta på golvet o leka med Olivia. Men jag kan bara inte sitta så, sen fastnar man vl där!
    Idag när jag stod i köket stod jag med händerna mot bänkskivan och försökte häva mig upp baklänges och sätta mig pa den. Glömde att jag var gravid tills jag märkte att jag inte kunde rubba mig själv haha
  • Hedi

Är det nagon som har en flecceoverall fran Polarn? jag är lite sugen pa en san men vet inte om man ska satsa pa en i 56 eller 62. De har väl rätt stora storlekar?

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2