• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • NoahLeah
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-07-06 08:11:07 följande:
    Vecka 24 idag =)
    Härligt.

Strax ska jag åka o lämna sonen på sambons jobb sen blir det ett besök hos bm..ska bli kul att höra hjärtljud mm
  • kicki08

Ja det kan ju bli fel. Så här avvaktar vi oxå med att köpa något alls i rosa. Vi har ju en massa ganska neutrala kläder redan som vi ska använda. När bebis kommer ut så blir det shopping

Här har det varit en helvetesnatt. *suck* Det är aldrig bra mer än 2-3 nätter.
    Han har stökat och bökat och gnällt HELA natten! Inte bara ett par timmar utan verkligen HELA natten. Jag hade huvudvärk när jag gick och lade mig och hade det när jag vaknade. Känner mig helt paj. Usch....
    Det konstiga var att han sov ju. Men bökade och gnällde i sömnen. Kan han ha drömt? Men en hel natt liksom.... det är många timmar...

• mzetterblad
    kicki08 skrev 2010-07-06 08:22:09 följande:
    Ja det kan ju bli fel. Så här avvaktar vi oxå med att köpa något alls i rosa. Vi har ju en massa ganska neutrala kläder redan som vi ska använda. När bebis kommer ut så blir det shopping

Här har det varit en helvetesnatt. *suck* Det är aldrig bra mer än 2-3 nätter.
    Han har stökat och bökat och gnällt HELA natten! Inte bara ett par timmar utan verkligen HELA natten. Jag hade huvudvärk när jag gick och lade mig och hade det när jag vaknade. Känner mig helt paj. Usch....
    Det konstiga var att han sov ju. Men bökade och gnällde i sömnen. Kan han ha drömt? Men en hel natt liksom.... det är många timmar...
    Usch va jobbigt :/
    Sover han i eran säng eller?
    William 070824 & Pyret BF 101101
  • kicki08

Nä han sover i sin säng vanligtvis. Men brukar oftast komma över till oss runt 4 taget och äta välling.
    Men inatt lyfte jag över honom vid 2.30 för att se om han skulle sova bättre. Men det gjorde jag inte... :-\

• mzetterblad
    kicki08 skrev 2010-07-06 08:42:55 följande:
    Nä han sover i sin säng vanligtvis. Men brukar oftast komma över till oss runt 4 taget och äta välling.
    Men inatt lyfte jag över honom vid 2.30 för att se om han skulle sova bättre. Men det gjorde jag inte... :-\
    Aha :/ Ja det är jobbigt när dom ska böka i sängen och man själv inte kan komma till ro då =(
    William 070824 & Pyret BF 101101
  • Hedi

Williams Mamma: Grattis till att din man fatt fast jobb, maste kännas jätteskönt. Det far ni allt fira lite! Härligt att vara inne i v24. Jag gick in i v23 idag!

Trulsa: Hm jag tycker ocksa Tove är ok men jag tänker ofta att namnen ska funka internationellt (skadad som jag är)
    och där funkar det kanske mindre bra. Jag gillar ocksa gamla namn annars typ Elsa. Julia och Linnéa är jättefina namn. Jag älskar ju namnet Alice synd att det är sa vanligt bara.

Kicki: Usch det lät inte alls kul! Den där huvudvärken är ju fruktansvärd hade ocksa det igar. Hemskt att den inte gick bort. Kan du fa nagon chans att vila idag?

Vi är ju inne pa Hugo, men jag funderar även lite pa Gabriel eller Jacob. Va tycker ni?

• Min Engla

Hej tjejer!!

Hur har ni det i sommar värmen??? Det var längesedan jag skrev här men har varit inne och läst så gott som varje dag. Vi har varit på semester på Mallorca - Underbart!!!
    Men jag fick pigmentförändring eftersom jag solade ganska rejält!! Gissa var den satte sig???? På överläppen - jo då så nu blir jag kallad alla olika namn - dock inga trevliga eftersom det ser ut som jag har en svart mustascsh!!!!!! Inte klokt ser det ut!!

Igår var vi på köns UL för 3:dje gången och nu fick vi se!!!! Det blir en liten Sessa till!!! Så roligt!!! Vi var ju säkra på att det var en pojk eftersom denna grav var så olik den andra för 7 år sedan. Så det blir en liten Edith eller Stina Glad

Ha en fin dag!

• kicki08
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-07-06 08:48:44 följande:
    Aha :/ Ja det är jobbigt när dom ska böka i sängen och man själv inte kan komma till ro då =(
    Ja, allrahelst när man inte vet om han är vaken eller sover. Igår kväll fick jag honom iallafall att somna i sin egen säng själv. Visserligen satt jag bredvid, och visserligen fick jag lägga honom ner ett antal gånger. Men till slut så somnade han Ett framsteg på vägen
  • popcornplaya

Vi kommer nog köpa allt  i tjejfärger och hoppas på det bästa. Blir det en pojk istället så har vi ju kvar sen sonen och får väll sälja tejkläderna på tradera. För jag är inte sådan att jag har rosa kläder på pojkar.

Vill ju köpa riktiga tjejkläder, är sååå tråkigt med dom neutrala kläderna som man ändå inte använder sen ändå. Var ju lite därför vi kollade kön.

Älskade Philip 080716 och en liten flicka BF 101121(sarahsbaby.blogg.se)
  • kicki08

Hedi: Jodå jag passar på att sova med honom när han sover middag sen så Det grejjar sig nog.
    man klarar det ju ändå på någe höger, eller hur
    Gabriel och Jacob är jättefina tycker jag

Williams mamma: Supergrattis till mannens fasta jobb skönt

Min Engla: Grattis till ännu en prinsessa Det är som sagt många prinsessor i denna tråden verkar det som. Oftast brukar det vara mycket pojkar. Men det kanske är sessornas år

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2