• Hedi

BF November,2010 DEL 2

PennyJenny: Vilka fruktansvärda nyheter men som de andra skriver ta inte ut det värsta i förskott. Jag vet att det är svart och det bästa är kankse att bara fa vara ledsen och grata ut. Haller tummarna för att det inte ska vara sa illa som det verkar kram.

Chanell: Nu har jag köpt paracetamol, jäklar vilken huvudvärk jag hade idag.

Har varit iväg och köpt tva graivdjeans pa HM. Det var rea de kostade 20 euro istället för 50 sa jag köpte tva par i olika storlekar .

• Hedi

Taniko: Förstar att det är ett problem, jag som har 38 i vanliga fall har nu köpt tva par jeans i olika strl 40 att ha nu och 42 för senare, det var rea sa passade pa. Jag tycker att hm har sma storlekar och jag tycker det är dumt att det är sa man blir ju bara deppig. Du kanske kan söka runt lite och se om det finns nagot pa nätet om man är lite större. Annars sa kan du ju ha tights och klänningar typ, finns manga elastiska vanliga klänningar som man kan köpa.

Nica: Gud va häftigt att din son förstar att du har en bebis i magen, jag har försökt att förklara för Emmie men verkar inte alls första det. Fast det är ju inte konstigt det är ju knappt sa att man förstar det själv .

Chanell: Jag köpte ocksa ett par mjukisbyxor sist jag var gravid och det är mina absoluta favoriter att ha som mysbyxor.

• Hedi

Det är bra att vi alla upplever att de har sma storlekar sa att man inte har en skev självbild .

Bunny: Ah va roligt, hoppas att dina kompisar som rövade bort dig visste om att du är gravid. Jag älskar ocksa inredning! I sverige kan man verkligen fynda. Jag skulle vilja ha olika hus att inreda i olika stilar gillar bade shabby chic men även modernt. Jag har modernt kök och vardagsrum, gästrum, barnrum och sovrum gar mer i den lantliga stilen.

• Hedi

Rosen: Förstar verkligen att du är nervös, jag tänkte ocksa mycket pa om hur det skulle vara att göra ett. Jag tror dock att de är väldigt skickliga och det är väldigt fa som far missfall men jag kan första att det är jobbigt ända. Haller tummarna!

• Hedi

Rosen lycka till!

Bisquit: Exakt sa är det för mig ocksa! det stramar till längs sidorna i magen när jag gör en hastig rörelse.

• Hedi

Tror att min var 6 cm i början av v13 och da var den ända tva dagar större än vad jag är beräknad. Sa 13 cm later väldigt langt! Det är inte sa att det är nagot annat som är 13 cm?

• Hedi

Jag ska köra atkins och promenader det funkade fint sist!  ett tag vägde jag 3-4 kilo än innan jag blev gravid.

• Hedi

Chanelle: Min mamma bor pa Näset sa jag var där en snabbis i vintras när jag var hemma. Det har blivit rätt snyggt! Vad är det för bil ni ska sälja och vad ska ni köpa?

• Hedi

PennyJenny: Tror POJKE
    Kicki08: Tror POJKE
    Chanelll:tror FLICKA
    Williams Mamma 070824: Tror POJKE
    Frogster: Tror POJKE
    Helen C: Tror POJKE
    Bisquit: Tror flicka
    Rosen: tror flicka
    Catt: tror Pojke
    Maddie72 tror flicka
    Hedi: Dr. sa förmodligen POJK, även det jag trodde.

• Hedi

Verkar som att manga tror att man far samma av det könet man har innan, eller har jag fel?

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2