BF November,2010 DEL 2
Penny: Men gud va skönt, grattis eller vad man säger.
Penny: Men gud va skönt, grattis eller vad man säger.
Vi 2 blir 3: Förstar att du blir orolig men det är väldigt fa som har cancer av det som har cellförändringar. kram
Miss ch: Jag som "bara" har en tös, har ocksa lite svart för att se mig som en pojkmamma men det är nog bara för att man inte är van vid det. Fast det är nagot jag far vara beredd pa nu
, det känns faktiskt jättekul om det skulle vara en pojke. Drömmen vore att tillslut ha 2 döttrar och en son
.
Sassa: Jag har börjat fa ont i blygdbenet redan nu känns inte sa kul! igar hade jag jätteont i svanskotan vet inte vad det beror pa.
Chanell: Ja da förstar jag att du inte kan avgöra om den är skön att köra.
Hm varför skulle man inte fa bada i havet och sjöar?
Jag har inte heller kännt nagot pa länge! börjar kännas som att man inte är gravid längre. Hoppas jag far se bebisen imorgon.
wujonnis: Hej och välkommen!
Nanniz: Men usch vilken hemsk upplevelse, det är ju sant man gar och är orolig för nu när man inte känner nagot. Ska iaf till läkaren igen imon och gjorde vul i v13. Skönt att allt ser bra ut den här gangen för er det kommer säkert att ga kanon.
Ingen här som arbetar med controlling va?
Hello! skriver ett ego-inlägg
Bad läkaren att kolla snabb med ul idag och bebisen levde och han sa att det sag ut att vara en pojke, det var en annan läkare som kollade i v13. Jag sag själv snoppen idag
.
Min Engla: Skönt att allt sag bra ut
. Min läkare har sagt att det ocksa snarare är ovanligt att känna nagot innan v18. Men igar kände jag av bebisen efter att vi kommit hem. Ja det är kul att veta vad det blir, de antydde ju redan i v13 men man vagar ju inte lita pa det helt. Ska bli kul att fa en av varje.
Sassa: Skönt att allt gick bra med er lilla tjej. Det är verkligen jobbigt att höra att allt inte är som det ska bman blir ju jätteorolig. Den cystan som fanns pa navelsträngen hade ofta ett samband med navelbrack, men det har växt igen som tur är. Önskar dig all lycka till sen pa rul.
Chanell: Va lyxigt att fa aka iväg pa semester! Jag vill bara bli färdig med den här jäkla kursen den har varit riktigt kämpig.
Popcorn: Ah va obehagligt! kan man behandla det pa nagot sätt?
Sebbe: Lycka till idag!
Oj missade en hel sidan!
Penny: Tack
. Ah sa hade jag det igar sa jag var tvungen att spy men efter det madde jag bättre. Hoppas det gar över snart.
Jag har gatt upp 4 kg är i v16
Trulsa: Jag tror det är väldigt individuellt, vissa gar ju inte upp alls mycket. Jag läste nagonstans att man inte ska ha gatt upp nagonting fram till v12, da känner man sig ju nästan dum när man gatt upp 4 kg. Som du skrev sa var du ju magsjuk ocksa tror verkligen inte det är nagon fara men om du är orolig sa boka ett ul. Ja just det ja det blir spännande att fa en pojke ocksa.
Frogster: Men gumman ta det lugnt! sa kan man ju inte ga runt och tänka da blir man ju galen. Det kan ju alltid hända nagot, du far skriva med en spritpenna pa magen GRAVID
.