• Hedi

BF November,2010 DEL 2

Känns bara obehagligt angaende sammandragningarna! men hoppas det är lugnt.

• Hedi

Chanell: Jag känner inte heller mkt! vi ligger ju väldigt lika i tid. Men kolla om du är orolig.

• Hedi

Bisquit: Fy vilken mardröm hoppas att flickan klarar sig och inte far nagra skador.

Penny: Lycka till idag!

Jag har ocksa djävulsk huvudvärk till och fran, funderar ocksa pa om det beror pa vädret, jag brukar dock inte vara känslig mot den annars. Jag har haft väldigt bra blodtryck sa jag vet inte om det alltid maste bero pa det.

Igar vi fick vi reda pa att en kompis bror dött, han ramlade i badrummet. Sa otroligt hemskt.

• Hedi
    kicki08 skrev 2010-06-01 08:51:17 följande:
    Hedi: Men herregud!! Ramlat i badrummet och dött? Fy fasen... det är ju knappt så man tror det är sant Huvudvärken... har du kollat upp den? Pratat med BM om den? Visserligen är det ju vanligt att ha lite huvudvärk. Men om du har jätteont.... Ta och ring din BM. kramen
    Ja jag tog upp det med min läkare sist, men han kollade pa mina värden och tyckte att de sag bra ut (snarare lagt blodtryck). Min man och jag har haft huvudvärk ungefär samtidigt sa tror verkligen det kan bero pa vädret. Det värsta är att ha de när man maste plugga!

Bisquit: Jag vet inte men man kan säkert skicka nagot, kolla lite pa nätet. Usch va sorgligt! Ah grädde med jordgubbar det lät inte fel. Jag ska en snabbis till Sverige i helgen och hoppas pa att hitta nagra färskpotatisar .

Ja det är ju lätt hänt att halka, sa himla tragiskt.
  • Hedi

Penny: Gud va skönt! nu kan du andas ut, grattis till den lilla killen.

Om ni vill adda mig sa heter jag Camilla

• Hedi

Nu kanske ser att det inte är sa bra med Rasmus .

• Hedi
    PennyJenny skrev 2010-06-01 19:16:28 följande:
    Japp, helt underbart

Har addat dig :)
    Ok vilka fina namn du har pa dina barn.
  • Hedi

Stor bebislängtan: Grattis till graviditeten och välkommen. Beklagar verkligen förlusten av eran lilla flicka.

Kicki: Da blir det kanske en tjej nu da? eller var det du som gjort rul redan och där ni sett en pojke?

Jag har fortfarande lite svart att halla reda pa alla här, vi är ju sa manga. Spännande med manga rul nu i dagarna.

Jag är fortfarande dalig i magen sa jag har bokat en tid hos läkaren som jag ska till i eftermiddag.

Jag trodde att Hugo var ganska ovanligt med det ligger pa plats nr 5. Fast vi bor ju i Tyskland och här är det inte ens med pa topp 100. Börjar faktiskt tycka att Emmie & Hugo är gulligt.

• Hedi

Ja pengarna bara försvinner och vi slösar verkligen inte men det dyker alltid upp nagot!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2