• Hedi

Jag kanske ocksa kommer att ta mig en tripp till gekas i sommar när jag är i Sverige. Alltid kul att kolla, sist fick jag med mig tva cylinder formade lampor pa flyget haha va gör man inte.

• Hedi

Jag har lite svart i att se mig själv som en mamma till en pojke. Nu när jag dock har vetat ett tag börjar jag vänja mig vid tanken och jag tycker det är jäkligt häftigt att fa en av varje.

• Hedi

Det ända jobbiga är att hitta ett bra killnamn! Vad passar till Emmie?

• Hedi

Chanell: Grattis! men hur blir det med ditt jobb?

• Hedi

Popcorn: Grattis va skönt att din man fatt ett jobb!

• Hedi

Williams: Skönt att allt sag bra ut idag.

Tankio: Hoppas att ni löser era problem.

Chanell: Ja men da är det ju lugnt! va är det för hus ni har hittat?

Ja snart har halva tiden gatt men jag är glad att det är lang tid kvar. Emmie är inne i en riktig jobbig period och det känns skönt att det bara är henne jag behöver ta hand om för hon känns som tre barn just nu .

• Hedi
    popcornplaya skrev 2010-05-28 07:56:43 följande:
    Frågade ni om könet och dom vägrade säga eller rbydde ni er inte om att fråga? Hatar att dom är så hårda med det där på NÄL, tycker det är löjligt.
    De som har tänkt att abortera pga "fel" kön lär ju kolla upp det ända sa jag haller med om att det är löjligt.

Rosen: Hur gamla är dina barn?

Jojo: Ha det sa trevligt idag! lät ju jättekul. Jag har sa mkt att plugga nu sa har inte tid med nagot känns det som.

Veckans namn är Emmie & Hugo, far se vad det blir nästa vecka .
  • Hedi

Popcorn: Ja i Sverige hade väl nästan ansetts lite fult och jag hade inte tänkt att kolla först. Sen när min läkare fragade sa tänkte jag varför inte (jag är väldigt nyfiken av mig). I Tyskland är det snarare konstigt om man inte kollar. Jag tycker att Philip är fint som ni har. Mitt stora problem är bara att vissa namn som är fina pa svenska uttals helt annorlunda pa Tyska, dit hör öven Hugo tyvärr. Fragan är om man ska skita i det och ta namnet ända.

• Hedi

Rosen: Va heter din barn du har nu? var det du som hade en som som heter Rasmus?

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2